سیاسی

مطهری: با انتخابات می توانیم به ۸۰ درصد خواسته‌های خود برسیم

پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۴:۱۴ مطهری: با انتخابات می توانیم به ۸۰ درصد خواسته‌های خود برسیم

نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است با انتخابات به همه مشکلات خود نرسیم اما می‌توان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته های خود برسیم.

مطهری: با انتخابات می توانیم به ۸۰  درصد خواسته‌های خود برسیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور پس از ثبت نام اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و به نظر من میزان مشارکت مردم در این انتخابات پیام بسیار مهمی برای دنیا دارد.

وی افزود: انتخابات و میزان مشارکت، پیام رسایی برای کشورهای همسایه و همچنین چین و روسیه دارد و احیای برجام و بهبود وضع معیشت موثر خواهد بود.

مطهری افزود: ممکن است به همه مشکلات خود نرسیم اما با انتخابات می توان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواسته های خود برسیم بنابراین مشارکت فعالی از سوی مردم خواهیم داشت و مردم هر وقت احساس کنند انقلاب نیازمند کمک به حضور آنها است وارد می شوند.

وی ادامه داد: بنده به صورت مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شدم و ساز و کار نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان توجهی به ما نداشتند و باید ۱۰ حزب اصلاح طلب کاندیدا را معرفی می کردند بنابراین بنده هم خودم هیچ اقدامی نکردم. اینکه در آینده و در آستانه انتخابات چگونه شود بستگی به کاندیدا دارد.آمدیم رقابت کنیم و تا آخر هم خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر رد صلاحیت شوید چه می کنید، گفت: امیدوارم این اتفاق نیافتد و شورای نگهبان در رویه خود تغییر دهد و اظهار نظر را دلیلی بر التزام عملی به نظام تلقی نکند. اگر کسی نظری مخالف نظر رهبری داشته باشد دلیلی بر التزام عملی به نظام نیست و رهبری گفتند که ممکن است کسی نظری مخالف من داشته باشد. اگر مبنا قانون و رهبری است طبق آن عمل شود و کاسه داغ تر از آش نشوند.

مطهری گفت: اگر رد صلاحیت شوم هم باید تابع قانون باشیم چون دیگر کاری از دست ما بر نمی آید.

ادامه دارد..

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن