اجتماعی

معابر شمال شرق تهران از مزاحمت های صنفی پاکسازی می شود

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۲۲ معابر شمال شرق تهران از مزاحمت های صنفی پاکسازی می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 از ساماندهی اصناف شمال شرق تهران خبر داد و گفت: مدیریت شهری منطقه چهار با اصناف متخلف و مزاحمت های شغلی برخورد می کند.

معابر شمال شرق تهران از مزاحمت های صنفی پاکسازی می شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس حمیدرضا فرخیمعاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 در این باره گفت: در راستای اجرای آرای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و با منظور رعایت اصول حرفه ای کار در خصوص شکایات واصله از فعالیت های واحدهای صنفی متخلف، ضمن شناسایی واحدهای صنفی مزاحم نسبت به طرح در مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

وی افزود: این طرح جهت رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از بصری و صوتی و … در محله های بیست گانه منطقه 4 اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.

فرخی در ادامه گفت: در این راستا از ابتدای سال جاری بیش از 50 مورد از مزاحمت های شغلی از جمله کارواش های متخلف، کارگاه های کابیت سازی، رنگ کاری، میوه فروشی، اغذیه فروشی و … بررسی و اقدام شده است.

معاون خدمات شهری منطقه 4 در ادامه گفت: در این موارد ابتدا به مالکین اخطار داده شده و در صورت بی توجهی و نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف طبق قانون این واحدها پلمپ خواهند شد.

فرخی در پایان گفت: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده با موارد مزاحمت های شغلی با سامانه 137 یا 1888 تماس گرفته و مدیریت شهری را از این موارد مطلع سازند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن