ورزشی

مقدماتی فوتبال زنان جام ملتهای آسیا| تیم ملی زنان ایران به بنگلادش نمی‌رود/ میزبان جدید بزودی معری می‌شود

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 19:33 منتشر شده در مورخ: 1400/05/04 شناسه خبر: 1754577 مقدماتی فوتبال زنان جام ملتهای آسیا| تیم ملی زنان ایران به بنگلادش نمی‌رود/ میزبان جدید بزودی معری می‌شود مقدماتی فوتبال زنان جام ملتهای آسیا| تیم ملی زنان ایران به بنگلادش نمی‌رود/ میزبان جدید بزودی معری می‌شود با توجه به کنسل شدن میزبانی بنگلادش در مقدماتی فوتبال زنان جام ملتهای آسیا، تیم ایران به بنگلادش نمی‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت های فوتبال زنان جام ملتهای آسیا به میزبانی هند در سال 2022 برگزار می شود و پیش از این کشور بنگلادش به عنوان میزبان گروه هفتم رقابت های انتخابی معرفی شده بود.

اما در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا قید شده با بررسی اسناد و شرایط و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور AFC نمی تواند سلامت تیم های حاضر در این رقابت ها را تضمین کند. بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ اعلامی جهت برگزاری این رویداد مصادف با فصل بارش های موسمی مانسون در این کشور است و این موضوع نیز دلیل دیگری جهت عدم تأیید میزبانی است. در این نامه تأکید شده که به زودی کشور بی طرف جهت برگزاری این رویداد انتخاب و به تمام ذینفعان اعلام خواهد شد. تیم های فوتبال زنان ایران، بنگلادش و اردن در گروه هفتم این رقابت ها در یک گروه قرار دارند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1754577 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن