سیاسی

مقصودی: اقدامات سیاسی شوراها بر رفع مشکلات مردم می‌چربد

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ – ۱۰:۰۵ مقصودی: اقدامات سیاسی شوراها بر رفع مشکلات مردم می‌چربد

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه متاسفانه کاندیداهای گذشته شوراها این نهاد را سیاسی کرده و به جای آنکه مشکلات مردم را رفع کنند، کارهای دیگری را پیگیری کرده‌اند، گفت: باید سازوکارهای نظارت بر انتخابات شوراها را تقویت کنیم.

مقصودی: اقدامات سیاسی شوراها بر رفع مشکلات مردم می‌چربد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 24 دی ماه 99) در جلسه علنی و در جریان بررسی کلیات طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور به عنوان موافق این کلیات اظهار داشت: اصلاحیه قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا در حقیقت جبران کاستی‌ها و مشکلات گذشته است.

وی افزود: متأسفانه ما شاهد عملکرد دردآور شوراهای شهر بودیم و به همین دلیل باید نظارت خود را بر انتخابات شوراها تقویت کنیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل اصلی در نحوه نظارت بر انتخابات شوراهاست، نه این که چه کسی این نظارت را انجام می‌دهد.

مقصودی خاطرنشان کرد: کاندیداهای گذشته شوراها متأسفانه این نهاد مردمی را سیاسی کرده و به جای آنکه به دنبال رفع مشکلات مردم باشند، اقدامات دیگر را پیگیری کرده‌اند که البته این موضوع نشانه خلاء قانون است.

وی گفت: باید نحوه چگونگی خدمت به مردم از سوی شوراها را مدنظر قرار دهیم نه این که اصل و کلیت نهاد شوراها در کشور را معضل بدانیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به دنبال تقویت سازوکارهای نظارت بر انتخابات شوراها با اصلاحیه قانون آن هستیم و به همین دلیل باید مانع تخلفات و رانت‌های اعضای شوراهای شهر و روستا شده و رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات را به صورت جدی‌تر دنبال کنیم.

مقصودی در پایان افزود: شوراها تصمیمات تأثیرگذاری در شهرها و روستاهای کشور دارند و باید صلاحیت نامزدهای آنها را به صورت جدی مورد بررسی قرار دهیم تا خروجی کار را بالا ببریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن