اقتصادی

ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون در جاده های شمال/ترافیک سنگین در کندوان

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۲ ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون در جاده های شمال/ترافیک سنگین در کندوان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در محور چالوس – کرج محدوده های مجلار، پل زنگوله و نسا ترافیک سنگین است.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون در جاده های شمال/ترافیک سنگین در کندوان

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در محور کندوان

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی از بروز ترافیک سنگین در محور چالوس – کرج محدوده های مجلار، پل زنگوله و نسا خبر داد و گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت هستیم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش باران در محورهای شمالی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های همدان، مرکزی، تهران، البرز، گیلان، مازندران، گلستان و سمنان خبر داد.

محرابی نیا گفت: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس نشان می‌دهد.

* انسداد شبانه جاده کندوان به دلیل روکش آسفالت

وی اظهار کرد: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر 35 تا 55، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌‌شود.

* بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 17 تا 18

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2232 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 0.9 درصد کاهش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

محرابی‌نیا افزود: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون و در محور هراز تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 امروزو فردا تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، در ‌محور هراز ممنوع است.

* ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های شمال

وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 19 مهر در ‌محورهای کندوان، هراز‌، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

* ممنوعیت تردد کامیون در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 18 مهر در‌مسیر شمال به جنوب محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر ممنوع است.

محرابی نیا تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع است.

‌* آزادراه‌ کرج-قزوین پرترافیک‌ترین جاده‌ی کشور در شبانه روز گذشته

وی اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته کماکان در آزادراه‌ کرج-قزوین، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-تهران ثبت شد.

* انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر کماکان جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد – نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد – پلدختر، جاده فرعی شمشک – دیزین و محور قزوین – همدان در کیلومتر 110، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن