سیاسی

منش انقلابی آیت‌الله یزدی باعث شد دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب چهره او دریغ نکند

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ – ۱۷:۵۴ منش انقلابی آیت‌الله یزدی باعث شد دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب چهره او دریغ نکند

جبهه پایداری در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله یزدی، تصریح کرد: اتخاذ منش و روش انقلابی و مرزبندی شده با دشمن توسط ایشان در عرصه‌های مختلف خدمت‌گزاری، موجب شد تا دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب چهره این عالم دینی و سیاستمدار انقلابی، دریغ نکند.

منش انقلابی آیت‌الله یزدی باعث شد دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب چهره او دریغ نکند

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در پی درگذشت رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله محمّد یزدی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت‌الله محمّد یزدی رضوان‌الله‌علیه، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عضو مجلس خبرگان رهبری و از یاران صدیق و پیشگام امام راحل(ره) و رهبری در انقلاب اسلامی موجب تأسف و تألم گردید.

این عالم بزرگوار، مدال مجاهدت در سنگر مبارزه حق علیه باطل را بر سینه داشت و در مسیر اعتلای انقلاب، از چهره‌های اثرگذار و یاران صمیمی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برای نیل به این هدف، در همه عرصه‌های مهم کشور، خاضعانه و صادقانه ایفای نقش کرد.

اتخاذ منش و روش انقلابی، صریح و مرزبندی شده با دشمن توسط ایشان در عرصه‌های مختلف خدمت‌گزاری همچون عضویت شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، دبیری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورایعالی حوزه‌های علمیه، موجب شد تا دشمن از هیچ تلاشی برای تخریب چهره این عالم دینی و سیاستمدار انقلابی، دریغ نکند اما هدف متعالی این عالم عالیقدر و مجاهد استوار انقلابی باعث شد که تلاش‌های دشمن و برخی احزاب سیاسی، نتواند ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند که اکنون فقدان ایشان یقینا خسارت بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

جبهه پایداری فقدان این عالم جلیل‌القدر و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه‌­های علمیه، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن