ورزشی

منصوریان: به‌دنبال فوتبال بحرینی نیستم/ پورموسوی به نشست خبری نرفت

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 01:22 منتشر شده در مورخ: 1400/02/19 شناسه خبر: 1732090 سرمربیان آلومینیوم و صنعت‌نفت چه گفتند؟ منصوریان: به‌دنبال فوتبال بحرینی نیستم/ پورموسوی به نشست خبری نرفت منصوریان: به‌دنبال فوتبال بحرینی نیستم/ پورموسوی به نشست خبری نرفت سرمربی آلومینیوم پس از بازی با نفت آبادان صحبت کرد اما سرمربی صنعت‌نفت به نشست خبری نرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از صحبت های فنی و مسائل حاشیه‌ای باید چند تسلیت بگویم. اول درگذشت عباس مظلومی را تسلیت می‌گویم. همچنین به خانواده پورموسوی تسلیت عرض می کنم که خاله خود را از دست دادند. سومین تسلیت را به محسن مسلمان می گویم که پدرش را از دست داده است. امیدوارم پذیرای تسلیت ما به نمایندگی از فوتبال اراک باشند. دو همشهری و معدن کار پدری خودم را از استان دامغان و سمنان از دست دادم که این اتفاق را هم تسلیت می گویم. امیدوارم از این به بعد شروع و پایان نشست های را با شادی پشت سر بگذاریم. متاسفانه روزهای خوبی را نداریم و از خدا می خواهم که شر ویروس کرونا را از جهان بکند.

وی ادامه داد: در ابتدای صحبت‌هایم به عنوان کسی که در تیم امید سرمربی بودم و در تیم ملی دستیاری کارلوس کی‌روش و افشین قطبی را کردم، به تیم خوب صنعت نفت آبادان تبریک می‌گویم. آنها از نظر آکادمیک روی گنج خوابیده‌اند و استعدادهای خیلی خوبی دارند. می دانستیم با تیمی بازی داریم که در آبادان سخت بباز است و خیلی خوب بازی می‌کند و نفرات خیلی خوبی دارد. سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: باید با پلن دوم خود بازی می کردیم و نفرات تاثیرگذار این تیم مخصوصا طالب ریکانی را کنترل می‌کردیم. کار او واقعا جای تقدیر دارد که خودش را وقف شهرش کرده و در این تیم مانده است. وقتی که او صاحب توپ می‌شود به عنوان رقیب هم از تماشای او لذت می‌بریم. می‌خواهم بابت از خودگذشتگی اش درخواست کمک کنم تا الگویی برای سایر بازیکنان آبادانی در سطح کشور باشد تا بتوانند به شهر خود بازگردند. از خودگذشتگی او جای تقدیر دارد و به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های خوزستان از او نام می‌برم. وی افزود: بازی می‌توانست مساوی شود و در آخر می‌توانستیم دو بر صفر هم برنده شویم. هیچ تضمینی روی پیروزی یک بر صفر ما نبود. پورحمیدی دو سیو خوب داشت. زحمت کشیدیم تا گل زده خود را حفظ کردیم. از جمله تیم‌هایی بودیم که توانستیم در آبادان به پیروزی برسیم. تیم های بزرگی آمدند و شانس پیروزی نداشتند.در اواخر بازی خوش شانس بودیم که بازی مساوی نشد. منصوریان گفت: همه صدای من را شنیدند که می‌گفتم بازیکنان بلند شوند. در اواخر بازی هم به دروازه‌بان تیمم که جوان هم هست گفتم که ما دوست نداریم با این مدل برنده شویم. باید با صلابت بجنگیم و برنده شویم، اما او در کنار زمین به من ثابت کرد که واقعاً دستش ضربه خورده و من هم حرفش را پذیرفتم. از نیمکت تیم حریف هم عذرخواهی کردم. ما از این سیستم راضی نیستیم و هنوز بازی ایران و بحرین، ایران و قطر و … را فراموش نکرده‌ام. یونس احمد را از یاد نبردم که چه بلایی سر تیم ما آورد که کریم باقری مجبور شد با مشت به صورت بازیکن حریف بزند. وی ادامه داد: ما خودمان به همه ایراد می‌گرفتیم و دوست نداریم خودمان فوتبال بحرینی و قطری انجام دهیم. اگر جوان ما این کار را کرده عذرخواهی می‌کنم. از تیم نفت آبادان تشکر می‌کنم. روز قبل از بازی به ما زمین دادند و امیدوارم هرجا که بودم بتوانم این رسم مهمان‌نوازی آنها را جبران کنم. *پورموسوی به نشست خبری نرفت سیروس پورموسوی سرمربی نفت آبادان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا نکرد. در حالی که توقع می‌رفت حداقل یکی از اعضای کادرفنی تیم نفت در نشست خبری حضور پیدا کند، این اتفاق رخ نداد تا اصحاب رسانه شاهد واکنش عجیب نفتی‌ها به شکست مقابل آلومینیوم باشند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1732090 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن