اقتصادی

مهلت پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه‌ها فقط «یک هفته»

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۴ مهلت پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه‌ها فقط «یک هفته»

مسوول پرداخت الکترونیک عوارض آزادراهی گفت: عوارض آزادراهی باید حداکثر یک هفته پس از تردد، پرداخت شود و در غیر این صورت، پلیس راهنمایی و رانندگی پس از ارسال پیامک اخطار، این خودرو‌ها را جریمه خواهد کرد.

مهلت پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه‌ها فقط «یک هفته»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عباس اربابی اظهار کرد: پیشتر مهلت پرداخت عوارض آزادراهی ۴۸ ساعت بود که به خاطر مشکلات ناشی از تسویه و درخواست مردم، این مهلت به یک هفته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق نرم افزار‌های موبایلی متعدد و پایگاه اینترنتی آنی رو، عوارض خود را پرداخت کنند ضمن اینکه برچسب عوارض الکترونیکی بانک مسکن هم همچنان برای پرداخت عوارض آزادراهی معتبر است.

وی اظهار کرد: ممکن است تلفن مالک برخی خودرو‌ها به خاطر خرید و فروش وکالتی با تلفن همراه مالک کنونی متفاوت باشد؛ در این راستا به مالکان این خودرو‌ها توصیه می شود برای اینکه مشمول جریمه بدون اطلاع قبلی نشوند در سریع ترین زمان ممکن عملیات نقل و انتقال خودرو و ثبت مشخصات مالک جدید را انجام دهند.

وی افزود: اگر راننده‌ای جریمه‌ای شده باشد که خود را مشمول آن نداند می‌تواند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی آنی رو (www.aaniro.com) و یا تماس با تلفن‌های ۱۵۳۱ و ۶۳۴۶۸۵۳۱ یا مرکز پیامک ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ موضوع را با کارشناسان مجری طرح عوارض الکترونیکی خودرو درمیان گذارد تا مشکل بررسی شود، زیرا ممکن است این امر بخاطر اشتباه در پلاک خوانی یا مشکلات دیگر باشد و موضوع بلافاصله اصلاح خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن