سیاسی

مهلت یک ماهه کمیسیون شوراهای مجلس به رحمانی فضلی برای پاسخ به سوالات نمایندگان

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۰۵:۳۳ مهلت یک ماهه کمیسیون شوراهای مجلس به رحمانی فضلی برای پاسخ به سوالات نمایندگان

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: نمایندگان سوال کننده از رحمانی فضلی از پاسخ‌های ارائه شده وزیر قانع نشدند اما به وزیر فرصت دو هفته‌ای تا یک ماهه داده شد تا بررسی مجدد در این باره انجام شود.

مهلت یک ماهه کمیسیون شوراهای مجلس به رحمانی فضلی برای پاسخ به سوالات نمایندگان

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، 27 آبان) این کمیسیون اظهار داشت:‌در این جلسه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در این کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: حسن نوروزی نماینده رباط کریم به نحوه عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر به ریاست رحمانی فضلی انتقاد داشت و در این باره سوال کرد ضمن اینکه علی‌اصغر خانی نماینده شاهرود هم درباره نحوه انتصاب فرمانداران سوال کرد که از افراد بومی استفاده نشده و باعث می‌شود ضمن عدم حضور مداوم در محل کار، عملکرد مناسبی نیز نداشته باشند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به سوال احسان ارکانی نماینده نیشابور درباره تقسیمات کشوری از وزیر کشور تصریح کرد: وی ایراداتی را متوجه نحوه تعیین منطقه مرکزی شهرستانی دانست و در این باره از وزیر کشور توضیح خواست.

حدادی خاطرنشان کرد: نمایندگان از پاسخ‌های ارائه شده وزیر قانع نشدند اما به این وزارتخانه فرصت‌های 2 هفته‌ای تا یک ماهه داده شد تا بررسی مجدد درباره این سوالات انجام شود.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن