سیاسی

مهلت 20 روزه مصری به وزیر دفاع برای پرداخت حق مناطق جنگی کارکنان نیروهای مسلح

سه‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۴ مهلت 20 روزه مصری به وزیر دفاع برای پرداخت حق مناطق جنگی کارکنان نیروهای مسلح

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نماینده کرمانشاه به وزیر دفاع 20 روز برای پرداخت حق مناطق جنگی کارکنان نیروهای مسلح که 60 نفر آنها باقی مانده‌اند، فرصت داد.

مهلت 20 روزه مصری به وزیر دفاع برای پرداخت حق مناطق جنگی کارکنان نیروهای مسلح

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ‌در جلسه امروز سؤال عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه از امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره پرداخت حق خدمت در مناطق جنگی کارکنان نیروهای مسلح که 60 هزار نفر را در این ارتباط شامل می‌شود مطرح شد.

وی افزود: طرح سؤال نماینده سؤال‌کننده به وزیر 20 روز مهلت داد تا 100 میلیارد تومان اعتبار مربوط به این بخش را تأمین و حق خدمت در مناطق جنگی 60 هزار نفر کارکنان نیروهای مسلح را پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در ادامه این جلسه با حضور نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی موضوع پرداخت بیمه بیکاری به کسانی که بر اثر کرونا شغل خود را از دست داده‌اند و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هست، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بابایی خاطرنشان کرد: موضوع مورد بحث در واقع در خصوص کسانی است که در دایره شمولیت بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی نیستند اما به دنبال شیوع ویروس کرونا و تبعات منفی اقتصادی آن شغل خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در نهایت بنا شد تا یک هفته آینده طرح یا لایحه‌ای برای این منظور تهیه و مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن