سیاسی

موافقت کمیسیون تلفیق با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال 1400

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۳:۲۳ موافقت کمیسیون تلفیق با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال 1400

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس، از تصویب پیشنهاد «متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران» در کمیسیون تلفیق خبر داد.

موافقت کمیسیون تلفیق با متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال 1400

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس از تصویب پیشنهاد «متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران» در نشست اخیر کمیسیون تلفیق خبر داد و اظهار داشت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری، تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران در صدر بند (و) تبصره ۲ ماده واحده لایحه بودجه به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تذکری که در صحن علنی مبنی بر اینکه چرا در لایحه دولت وهمچنین گزارش کمیسیون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری و تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران حذف شده است ارائه کردم، همچنین با تاکید بر اشکال دیگر بند "و" تبصره ۲، این موضوع به کمیسیون برگشت.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: خوشبختانه در جلسه اخیر کمیسیون، این پیشنهاد به تصویب رسید و روز شنبه این مصوبه و امیدواریم در صحن علنی مجلس نیز با اکثریت آرای نمایندگان مردم به تصویب برسد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: تصویب نهایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری ولشکری و تامین اجتماعی و مستمری‌بگیران بی شک موجب آرامش خاطر تعداد زیادی بازنشستگان و مستمری‌بگیران خواهد شد که در ارتقای نشاط اجتماعی موثر است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن