اجتماعی

موج سوم کرونا شورای شهر تهران را به تعطیلی کشاند؟

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۳ موج سوم کرونا شورای شهر تهران را به تعطیلی کشاند؟

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران به دلیل علائم ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و صحن شورای شهر نیز برای فردا تشکیل نمی‌شود.

موج سوم کرونا شورای شهر تهران را به تعطیلی کشاند؟

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران به دلیل علائم شدید ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

صدراعظم نوری طی روزهای گذشته در صحن شورای شهر حضور یافته و با افراد مختلف در شورا در ارتباط بوده است. موج سوم کرونا چند روزی است که آغاز شده و به آمار مبتلایان به کرونا در ساختمان بهشت افزوده شده است. امروز هم معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر تهران اعلام کرد فردا صحن شورا برگزار نمی‌شود.

آرش میلانی، ناهید خداکرمی دو عضو دیگر کمیسیون سلامت شورای شهر همچنین یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران از جمله افرادی بوده‌اند که طی روزهای اخیر ارتباط بیشتری با صدراعظم نوری داشته و خبرنگاران زیادی نیز در صحن شورا حضور داشته‌اند.

هر چند برخی اعلام کرده‌اند هنوز نتیجه قطعی تست کرونای رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر اعلام نشده ولی احتمال ناقل بودن اعضای شورای شهر در حال حاضر بسیار زیاد است.

به گزارش فارس، مدتی پیش علی اعطا و محمد علیخانی دو عضو دیگر شورای شهر نیز مبتلا به کرونا شدند که پس از بهبودی و گذراندن دوران قرنطینه فعالیت خود را در شورای شهر آغاز کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن