ورزشی

موسوی: تورنمنت بلاروس به هماهنگی بازیکنان کمک زیادی می کند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 03:14 منتشر شده در مورخ: 1400/03/20 شناسه خبر: 1741774 تیم ملی بلاروس مردادماه به تهران می آید موسوی: تورنمنت بلاروس به هماهنگی بازیکنان کمک زیادی می کند موسوی: تورنمنت بلاروس به هماهنگی بازیکنان کمک زیادی می کند تیم ملی فوتبال بانوان جهت شرکت در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در شهریورماه به میزبانی هند، اردوی آماده‌سازی خود را در بلاروس برپا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از دو سال و نیم تعطیلات روز گذشته (سه شنبه 18 خردادماه) به مصاف تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس رفت و این مسابقه را با نتیجه 6 بر صفر واگذار کرد. شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان در خصوص وضعیت تیم ملی در اردوی بلاروس گفت: تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از دو سال دوری از مسابقات رسمی و دوستانه روز گذشته برابر بلاروس به میدان رفت. بازی کردن در هر شرایطی در مقابل یک تیم خوب است و باختن در این مسابقات هم حداقل نتیجه ای که در بردارد این است که در مقابل یک تیم خوب توانسته‌ایم بازی کنیم، هرچند شکست خوردیم. بلاروس تیم بسیار آماده و خوبی بود.

وی در ادامه اضافه کرد: نباید این نکته را فراموش کنیم که تیم ملی بعد از دو سال فعالیت خود را آغاز کرده و با برگزاری سه اردوی آماده سازی عازم این تورنمنت سه جانبه شد. اردوی اول و دوم، اردوهای انتخابی بود و در واقع سومین اردویی که تیم پیش از اعزام برگزار کرد، اردوی هماهنگی بازیکنان بود. متاسفانه بچه ها در دیدار روز گذشته برابر بلاروس خیلی هماهنگ نبودند و نمی‌توانستند همدیگر را در زمین پیدا کنند. باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که بازیکنان مدت زیادی نیست کنار یکدیگرند و بدون شک با برگزاری اردوها و دیدارهای دوستانه، بازیکنان به شناخت کافی از هم می رسند و محک می خورند. احتیاج داریم که روی بدنسازی بازیکنان حرفه ای تر کار کنیم. ولی به هر صورت بازی‌های تدارکاتی برای این است که نقاط ضعف بازیکنان توسط کادر فنی شناسایی شود و روی آن نقاط بیشتر کار کنند. آنچه مسلم است حضور در تورنمنت بلاروس به هماهنگی بازیکنان کمک زیادی می کند.

در بازی روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک این مسابقه را تماشا کرد. محل برگزاری مسابقه 200 کیلومتر با پایتخت بلاروس فاصله داشت و این نشان می دهد که فوتبال بانوان برای آنا چقدر مهم است و توجه ویژه ای به این موضوع دارند.

بازی بعدی تیم ملی فوتبال بانوان روز جمعه 21 خرداد ساعت 18 برابر ازبکستان در شهر مینسک برگزار می شود. امیدوارم بازیکنان بتوانند نتیجه قابل قبول تری را در این دیدار کسب کنند. کادر فنی تمام تلاش خود در این تورنمنت انجام می دهد تا بتواند نماینده شایسته ای در این تورنمنت باشیم.

اعضای کادر فنی به همراه رئیس کمیته امور بانوان امروز جلسه ای در فدراسیون فوتبال بلاروس با نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان و نمایندگان سفارت ایران برگزار کردند. در این نشست درخصوص همکاری بیشتر فدراسیون‌ها حاضران در جلسه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد تیم ملی فوتبال بلاروس در مردادماه برای انجام دیدار تدارکاتی به ایران سفر کند. همچنین در حوزه تبادلات آموزشی مربیان نیز صحبت های اولیه انجام شد.

لازم به توضیح است، اعضای تیم ملی فوتبال ایران فردا (پنجشنبه 20 خردادماه) میهمان سفارت ایران در مینسک هستند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1741774 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن