سیاسی

موسوی لارگانی: آقای روحانی! 120 میلیارد اعتبار کرونا باید برای کادر درمان صرف می‌شد نه خرید یک دانشکده

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۳ موسوی لارگانی: آقای روحانی! 120 میلیارد اعتبار کرونا باید برای کادر درمان صرف می‌شد نه خرید یک دانشکده

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: آقای روحانی! در چنین وضعیتی بهتربود 120 میلیارد اعتبار مقابله با کرونا به سمت پرستاران و کادر درمان برود نه اینکه صرف خرید یک ساختمان برای یک دانشکده تحت عنوان دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی شود.

موسوی لارگانی: آقای روحانی! 120 میلیارد اعتبار کرونا باید برای کادر درمان صرف می‌شد نه خرید یک دانشکده

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دوستور خود خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد:‌ در وضعیت کنونی بهتر بودبهتر بود 120 میلیارد اعتبار مقابله با کرونا به سمت پرستاران و کادر درمان برود نه اینکه صرف خرید یک ساختمان برای یک دانشکده در دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی شود.

متن نطق میان دستور نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیشاپیش میلاد مسعود و فرخنده پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت را محضر مقام معظم رهبری، مسلمین جهان و همکاران عزیز تبریک عرض می‌نمایم.

این روزها شاهد موجی از اهانت فرانسه مخصوصا رئیس جمهور خیره سر این کشور هستیم که با بی شرمی تمام اهانت به پیامبر بزرگ اسلام را جزیی از آزادی بیان قلمداد می کند ولی در همان حال روابط کشورش را با برزیل بدلیل اینکه به خانمش گفته اند چنین و چنان ، برهم زده است.

خیر جناب مکرون! شما مشکل آزادی بیان ندارید، درونتان خبیث است و ماموریت تان اتمام توطئه های صهیونیستی برای مخدوش کردن چهره رحمانی اسلام ناب محمدی است اما کور خوانده ای.

ملت شریف ایران! در ابتدا لازم می دانم بخاطر فشارهای سنگین معیشتی که این روزها بر زندگی تان سایه انداخته است، به جای دولت از شما ملت نجیب عذرخواهی کنم. دولتی که قرار بود چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها را با هم بچرخاند اما متاسفانه هر دو چرخ را از کار انداخته و سکوتی سنگین هم پیشه کرده است.

آقای روحانی! اگر چه نمایندگان مجلس با نصب العین قرار دادن توصیه های گرانسنگ رهبر معظم انقلاب در پی استخراج راهکارهایی برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم هستند، اما از آنجاییکه شخص جنابعالی و اکثر مدیرانت، امور را رها کرده‌اید، شاهد ظهور انواع مشکلاتی هستیم که عمدتا از سوء تدبیر دولت شما نشات گرفته است.

ما به تبعیت از امام عزیزمان خامنه ای مقتدر و مظلوم! توهین را از سوی هر کسی محکوم می کنیم.

اما آقای روحانی، شما نباید با پشت کردن به مجلس یازدهم و نمایندگان ملت که از نیروهای انقلابی، مومن ، دوستدار نظام و متخصص هستند ، آب به آسیاب دشمن می‌ریختید.

از رویکرد مجاهدانه روسای قوای مقننه و قضائیه و تمامی نمایندگان عزیز و انقلابی مجلس یازدهم و حضور بی واسطه در بین مردم جهت نظارت میدانی و تلاش برای به حرکت درآوردن این دولت خسته قدردانی کرده و از درگاه خداوند برای آقای دکتر قالیباف آرزوی صحت و سلامتی می‌نمایم.

آقای روحانی! رئیس و تک تک نمایندگان مجلس یازدهم برخلاف دولتمردان و شخص شما به صورت 24ساعته در متن جامعه حضور دارند و شاهد موجی از مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم هستند . مجلس یازدهم بر خلاف آقای رییس جمهور ، توجه جدی خود را به حل این مشکلات معطوف کرده است . امروز ، زنگ حساب 7 سال عملکرد روحانی است . باید به فکر حل مشکل بود وقتی گوشت کیلویی 140 هزار تومان و مرغ کیلویی 28 هزار تومان است. باید پرسید چرا یک روز باکمبود مصنوعی شیرخشک و پوشک بچه مواجهیم و روز دیگر با کمبود روغن!

چگونه میتوان در بورس شاهد بر باد رفتن سرمایه و اعتماد مردم بود و پیگیر چرایی این خسارت بزرگ تاریخی نباشیم؟

چگونه میتوان شاهد شرمندگی پدران و مادران مقابل فرزندانشان بود که قادر نیستند یک زندگی ساده هم فراهم کنند و آنگاه ما بی خیال سر بر بالین عافیت بگذاریم؟
چگونه میتوان شاهد محرومیت جوانان از ازدواج بخاطر عدم تامین مسکن و شغل بود و همزمان کاری برای حل این معضل بزرگ نکرد؟

چگونه می‌توان چشم خود را بر واقعیت بست وقتی کرونا به واسطه سوء تدبیر دولت جولان می دهد و از نظر میزان ابتلا و مرگ و میر به رده های بالای جهانی رسیده ایم؟
چرا باید ستاد مقابله با کرونا یک سیل بند در نهاد ریاست جمهوری برای محافظت از جان آقای روحانی احداث کند و در همان حال فکری جدی برای کل کشور نکند؟ پس چرا همین سیل بند کرونایی را برای محافظت از جان مردم احداث نکردید؟ سیاست گذاری ضعیف دولت مبتنی بر شل کن سفت کن ، یکی از عوامل اصلی تشدید شیوع کروناست.

چگونه می‌توان جهاد بی منت پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و نیروهای خدماتی بیمارستانها را در این ماه‌ها دید ولی به هزینه کرد 120 میلیارد تومان اعتبار مقابله با کرونا برای یک دانشکده اعتراض نکرد؟

آقای روحانی! در چنین وضعیتی بهتربود این اعتبارات به سمت پرستاران و کادر درمان برود نه اینکه صرف خرید یک ساختمان برای یک دانشکده تحت عنوان دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی شود.

و بالاخره چگونه می توان آرام گرفت وقتی آقای رییس جمهور با بی اعتنایی به مردم و نمایندگانشان در مجلس حاضر نمی‌شود. علت لجاجت شما با آقای قالیباف و نمایندگان مجلس و عدم اجرای طرحهای اقتصادی مدنظر مجلس و رئیس محترم به خصوص مقاومت در برابر طرح تامین کالاهای اساسی چیست؟ انگار قصدتان کارشکنی در مقابل مجلس انقلابی و رئیس آن است.

به عنوان یک طلبه از شما می‌پرسم که چرا با عملکرد غلط تان به اعتقادات مردم هم ضربه زدید؟ می دانید جایگاه علما ، فضلا و روحانیون را با این عملکرد تاریک نزد ملت تخطئه کرده اید؟

گمشده این روزهای مدیریت کشور ، دکتر حسن روحانی است اما نه این روحانی بلکه روحانی اردیبشهت و خرداد سال 92 که مقتدرانه از حفظ ارزش پول ملی و تامین معیشت مردم سخنها میراند و با کلیدش مدعی حل مشکلات با برنامه ای 100 روزه بود.

آقای روحانی !

جنگ با دشمنِ غدّار ، جگر می‌خواهد مرد می‌خواهد و تدبیرِ دگر می‌خواهد
با کلید آمده ای در وسط معرکه ای … که کمی غیرت و شمشیر و سپر می‌خواهد

ملت شریف ایران! جریانی در پشت پرده قصد دارد تا کشور را در ضعیف ترین موضع اقتصادی و اجتماعی قرار داده و ناچار مجوز مذاکره فوری و بدون شرط را اخذ نماید. اگر هم این مقصود شوم حاصل نشد که قطعا نمی شود، سال آینده زمین سوخته ای تحویل شود که دولت بعدی اگر هم بخواهد نتواند کاری از پیش ببرد.

آیا جز این است که با ندانم کاری عامدانه تمام کشور را به برجامِ نافرجام سنجاق کردید و اکنون کشور را در تله انتخاباتی آمریکا گرفتار کرده اید؟ رییس دولت آمریکا چه جمهوری خواه باشد چه دموکرات ، تفاوتی ندارد. اصولا بین دو گرگ فقط به دلیل اختلاف رنگ ، تفاوت ذاتی وجود ندارد . مهم خاصیت گرگ است که فقط درندگی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن