سیاسی

موسوی: هدف مشترک عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی مقابله با جبهه مقاومت است

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۴ موسوی: هدف مشترک عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی مقابله با جبهه مقاومت است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: روابط امارات با رژیم صهیونیستی مدت‌هاست در حوزه سیاسی و اقتصادی برقرار شده و این به خاطر آن است که کشورهای عربستان و امارات با رژیم صهیونیستی هدف واحدی یعنی مقابله با محور مقاومت در منطقه دارند.

موسوی: هدف مشترک عربستان، امارات و رژیم صهیونیستی مقابله با جبهه مقاومت است

سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اعلام رسمی روابط دیپلماتیک امارات با رژیم صهیونیستی، گفت: روابط دیپلماتیک امارات با رژیم صهیونیستی موضوع جدیدی نیست و این دو سال‌‌هاست با هم به صورت پنهانی در ارتباط هستند.

وی افزود: همان طور که گفتم از مدت‌ها قبل روابط سیاسی و اقتصادی بین امارات و رژیم صهیونیستی برقرار بود و هر از چند گاهی هم این روابط پنهان، آشکار می‌شده که البته این مسأله فشارهایی را هم بر کشور امارات تحمیل می‌کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سیاست عربستان و امارات ذیل سیاست‌های آمریکا تعریف می‌شود و آنها تحت تأثیر سیاست‌های آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی هدف مشترکی دارند که آن مقابله با محور مقاومت در منطقه است.

موسوی خاطرنشان کرد: روابط پنهانی امارات با رژیم صهیونیستی که بعضا رسانه‌ای می‌شد فشارهایی را به این کشور وارد می‌کرد و آنها درواقع به نوعی برای فرار کردن از این فشار، این روابط را صراحتا آشکار کردند تا نخواهند هر چند وقت یکبار برای این موضوع توجیهی بیاورند.

وی افزود: البته این روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی دستاورد راهبردی نخواهد داشت؛ چراکه آرمان فلسطین در بین ملت‌های مسلمان هواداران زیادی دارد و این موضوع باعث خواهد شد تا امارات با چالش‌های جدی و قابل توجهی مواجه شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن