ورزشی

میراسماعیلی در اردوی تیم امید لباس جودو به تن کرد/ تمرین ریٔیس فدراسیون با جودوکاران

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 19:53 منتشر شده در مورخ: 1400/05/18 شناسه خبر: 1758316 میراسماعیلی در اردوی تیم امید لباس جودو به تن کرد/ تمرین ریٔیس فدراسیون با جودوکاران میراسماعیلی در اردوی تیم امید لباس جودو به تن کرد/ تمرین ریٔیس فدراسیون با جودوکاران رییس فدراسیون جودو با حضور در تمرینات تیم جودو امید، با جودوکاران به تمرین پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین مرحله اردوی آمادگی تیم امید جودو از روز جمعه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۰ در مجموعه ورزشی آزادی آغاز و تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت.

آرش میراسماعیلی ریٔیس فدراسیون جودو امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ با حضور در اردوی تیم امید با جودوکاران تمرین کرد. تمرینات جودوکاران امروز با فوتبال آغاز شد و نفرات حاضر در اردو به صورت سه تیم تقسیم شدند و برای دقایقی با بازی روی تاتامی شروع به گرم کردن کردند. پس از پایان بازی و حرکات کششی زیر نظر کادر فنی ملی پوشان به صورت دو به دو تقسیم شدند و باهم به مرور فن پرداختند. میراسماعیلی در طول تمرینات مدام نکات ضعف وقوت ملی پوشان را یادآوری میکرد. وی چندین بار با ملی پوشان مختلف تمرین کرد و به مرور فن پرداخت. در گوشه از تاتامی محسن ذکریا قهرمان سابق تیم ملی و سرمربی با طحان مربی تیم امید تمام تمرینات ملی پوشان را زیر نظر داشتند و نکات لازم را یادآوری می‌کردند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1758316 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن