سیاسی

میرزایی: معلق کردن مقدرات ایران به انتخابات آمریکا صددرصد اشتباه است

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ – ۱۹:۱۲ میرزایی: معلق کردن مقدرات ایران به انتخابات آمریکا صددرصد اشتباه است

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه راهبرد اصلی آمریکا به زانو درآوردن ایران بوده و این روش بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان یکسان است گفت: معلق کردن هر چیزی از مقدرات جمهوری اسلامی به انتخابات آمریکا 100 در صد اشتباه است.

میرزایی: معلق کردن مقدرات ایران به انتخابات آمریکا صددرصد اشتباه است

حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره شرطی کردن اقتصاد ایران به انتخابات آمریکا، اظهار داشت: بلاتشبیه مثلی در عرف ادبیات فکاهی کشورمان وجود دارد که میگویند سگ زرد برادر شغال است یعنی اینکه چه ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود چه بایدن و یا هر فردی دیگری هیچ فرقی در خوی ایالات متحده ندارد.

وی افزود: تفاوت استراتژی جمهوری خواهان و دموکرات‌ها درباره جمهوری اسلامی ایران در یک نکته ریز است نه در راهبرد اصلی.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: راهبرد اصلی ایالات متحده آمریکا به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران است و این تز بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان یکسان است منتهی دموکرات‌ها قائل به این موضوع هستند که یک روزنه امیدی برای جمهوری اسلامی بگذاریم تا جمهوری اسلامی با آمریکا بتواند مذاکره کند ولی جمهوری خواهان می‌گویند بایستی از ابتدا چماق را بر سر جمهوری اسلامی بکوبیم.

میرزایی گفت: تفاوت در دو جریان سیاسی در آمریکا در قبال جمهوری اسلامی برای نابود کردن ایران وجود دارد وگرنه تفاوتی در اصل نابود کردن نظام ما وجود ندارد.

وی افزود: وقتی ما چنین دشمنی را داریم به طور کلی معلق کردن هر چیزی از مقدرات کشور به انتخابات آمریکا صد در صد اشتباه بوده و کاری نادرست است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: اگر عده ای در کشورمان امورات را معطل برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کنند موجب ضرر و زیان فراوان برای اقتصاد ایران و فشارهای متعدد به مردم خواهد شد و همین دست از مدیران و مسئولان و غرب‌زده‌ها باید پاسخ دهند چگونه می‌توانند این موضوع را جبران کرده و با چه منطقی می‌خواهند این کار را انجام دهند.

میرزایی گفت: امروز تدبیر خود را لازم دارد و هر اتفاقی در انتخابات آمریکا رخ دهد هم باید در روز خود مورد بررسی قرار گرفته و در آن زمان تدبیر لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن