سیاسی

می‌کوشیم تغییرات را به حداقل برسانیم تا تولیدکنندگان تکلیف خود را بدانند

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۵۲ می‌کوشیم تغییرات را به حداقل برسانیم تا تولیدکنندگان تکلیف خود را بدانند

سرپرست وزارت صمت گفت: تلاش می شود با برنامه‌ریزی های کوتاه، میان و بلندمدت تغییرات را به حداقل برسانیم تا تولیدکنندگان تکلیف خود را بدانند.

می‌کوشیم تغییرات را به حداقل برسانیم تا تولیدکنندگان تکلیف خود را بدانند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: گاهی اوقات به ویژه زمانی که پای تامین نیاز مردم در میان باشد، اتخاذ تصمیم های خارج از برنامه اجتناب ناپذیر است و این موضوع گلایه مندی واحدهای تولیدی را بدنبال داشته و در عین حال موافق این قبیل تصمیم ها نیستم.

وی خاطرنشان ساخت: برخی اوقات اتخاذ چنین تصمیماتی به ویژه زمانی که محصول یا کالایی در بازار کمیاب می‌شود، اجتناب ناپذیر است.

سرقینی تاکید کرد: برای دولت همواره ابتدا بازار داخل مهم بوده و بعد، صادرات را در نظر دارد، اما باید رویه ای تدوین شود تا کمترین نوسان را در این بخش پدید آید. تلاش می شود با برنامه‌ریزی های کوتاه، میان و بلندمدت تغییرات را به حداقل برسانیم تا تولیدکنندگان تکلیف خود را بدانند، اما برخی اوقات این مداخله ها ناگزیز رخ می دهد.

وی درباره تولید مرغ و تخم مرغ گفت: رسیدگی به این موضوع در حوزه وزارت جهاد کشاورزی است. تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم برای وزارت صنعت نیز مهم است، در عین حال جلسات هماهنگی با این وزارتخانه برگزار می شود و در زمینه صدور مجوزها و فعالیت ها به عنوان یک همکار مداخله خواهیم کرد.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن