سیاسی

نادران: کمیسیون تلفیق هیچ نرخی برای ارز مصوب نکرده و اظهارات همتی صحت ندارد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ – ۲۳:۴۳ نادران: کمیسیون تلفیق هیچ نرخی برای ارز مصوب نکرده و اظهارات همتی صحت ندارد

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه با تاکید بر تلاش مجلس برای تصویب بودجه ضد رانت در مجلس گفت: کمیسیون تلفیق هیچ نرخی برای ارز مصوب نکرده و اظهارات رئیس بانک مرکزی صحت ندارد.

نادران: کمیسیون تلفیق هیچ نرخی برای ارز مصوب نکرده و اظهارات همتی صحت ندارد

الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه قیمت ارز روی هیچ کاغذی تعیین نمی شود نه در مجلس و نه در دولت گفت: این کمیسیون نرخ ارزی را مصوب نکرده است آنچه آقای همتی رئیس کل محترم بانک مرکزی گفتند صحت ندارد و کمیسیون تلفیق صرفاً به دنبال تصویب بودجه شفاف و ضد فساد و رانت است.

نادران تاکید کرد: درخصوص نرخ ارز، هر میزانی که دولت تا پایان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق و مجلس بتواند نرخ ارز را پایین بیاورد ما قیمتی پایین تر از آن را ملاک محاسبه بودجه قرار خواهیم داد.

وی افزود:کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ هیچ نرخ ارزی را مصوب نکرده است و صرفاً حجم فروش و ارزش کل میزان فروش را برآورد کرده است.

وی ادامه داد: نکته‌ای که آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی گفتند صحت ندارد و کمیسیون تلفیق صرفاً به دنبال تصویب بودجه شفاف و ضد فساد و رانت است.

نادران تاکید کرد: امروز کسانی دم از گرانی ارز می زنند که عملکردشان ارز ۲۵ هزار تومانی است ولی ادعای ارز ۱۱۵۰۰ تومانی دارند همچنین آنها که از حذف امتیاز خاص و ارز رانتی متضرر می شوند به تصمیم مجلس حمله می‌کنند.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود: قیمت ارز روی هیچ کاغذی تعیین نمی شود نه در مجلس و نه در دولت. قیمت ارز با عملکرد مسئولان و مدیران در اعمال سیاست های مالی و پولی تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن