سیاسی

نامزد اصلی اصلاح‌طلب‌ها لاریجانی است/ صحبت های جهانگیری اهانت مستقیم به مردم بود

يکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۹:۵۵ نامزد اصلی اصلاح‌طلب‌ها لاریجانی است/ صحبت های جهانگیری اهانت مستقیم به مردم بود

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح‌طلب‌ها به قدرت چسبیده و مایل به رهایی آن نیستند، گفت: لاریجانی نامزد اصلی اصلاح‌طلبان است.

نامزد اصلی اصلاح‌طلب‌ها لاریجانی است/ صحبت های جهانگیری اهانت مستقیم به مردم بود

محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نامزد اصلی دارند اما چون مورد پسند بدنه اصلی نیست، در حال تلاش برای گرم نگه داشتن تنور انتخابات هستند، گفت: اصلاح‌طلب‌ها کاملاً به قدرت چسبیده‌اند و مایل نیستند قدرت را رها کنند چرا که آنها با چنگ و دندان قدرت را حفظ کرده و در تلاشند تنور انتخاباتی را گرم کنند.

وی افزود: اصلاح‌طلب‌ها دارای یک نامزد اصلی هستند اما چون مورد پسند بدنه اصلی نیست در حال تلاش بوده تا با آوردن اسامی مختلف شور انتخاباتی ایجاد کرده و تنور انتخابات را گرم کنند تا در نتیجه در ده روز آخر انتخابات نامزد اصلی خود را معرفی کرده تا مخاطبان را در دوراهی قرار دهد.

کوشکی تصریح کرد:‌ در این مسیر آقایان جهانگیری، ظریف و حسن خمینی هیزم تنور انتخاباتی اصلاح‌طلب‌ها هستند چرا که این افراد دیگر مهره سوخته بوده و دوران آنها به پایان رسیده است اما این افراد در بازی رسانه‌ای وارد شده تا آخرین نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری، اظهار داشت: صحبت های جهانگیری اهانت مستقیم به مردم بود. او فکر می کند مردم هم مثل خودش و حامیان او در جهالت محض هستند در واقع او با این سخنان داغ مردم را در حوزه معیشت و اقتصاد افزایش داده و او تنها با صحبت هایش به مردم توهین کرد.

کوشکی اضافه کرد: جهانگیری با صحبت هایش کلکسیون جنایت های خود را کامل کرد زیرا او ارزش پول ملی را پائین آورده و کشاورزان را به خاک سیاه نشاند این در حالی است که او مطمئن باشد در ایام انتخابات مردم پاسخ خیانت هایش را می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه نامزد اصلی اصلاح‌طلب‌ها آقای لاریجانی است، گفت: خائنان و چهره های ظالم پاسخ کارهای خود را در انتخابات توسط مردم خواهند دید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن