سیاسی

نامه بسیج اساتید به قالیباف/ درخواست استفاده از ظرفیت‌ اندیشکده‌ها برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۲ نامه بسیج اساتید به قالیباف/ درخواست استفاده از ظرفیت‌ اندیشکده‌ها برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان

بسیج اساتید طی نامه‌ای با اشاره به تشکیل چند اندیشکده کاربردی توسط اساتید و دانشجویان بسیجی در سیستان و بلوچستان، از رئیس مجلس خواست تا از ظرفیت این اندیشکده‌ها برای حل مشکلات این استان استفاده شود.

نامه بسیج اساتید به قالیباف/ درخواست استفاده از ظرفیت‌ اندیشکده‌ها برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل چند اندیشکده کاربردی در این استان توسط اساتید و دانشجویان بسیجی طی نامه‌ای از محمدباقر قالیباف رئیس مجلس خواست تا از ظرفیت این اندیشکده‌ها برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان استفاده شود.

متن این نامه به شرح زیر است:

برادر بسیجی جناب آقای دکترقالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با حمد و سپاس خداوند و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)؛ تشریف فرمایی و حضور جهادی و انقلابی حضرتعالی در استان سیستان و بلوچستان ان‌شاءالله تعالی، منشا خیرات و برکات برای مردم شریف انقلابی و شهیدپرور استان خواهد بود.

به استحضار عالی می رساند؛ بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در راستای به‌کارگیری نیروی انسانی، دانشی و توانمند، متعهد، دلسوز و دغدغه‌مند اقدام به تشکیل چند اندیشکده کاربردی در استان با توجه به ماموریت سرزمینی هر یک از دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان نموده است که از این اندیشکده‌های ملی و منطقه‌ای می‌توان به اندیشکده مدیریت راهبردی استان، اندیشکده سیستم‌های پیچیده دانشگاه سیستان و بلوچستان، اندیشکده علوم و فناوری‌های سلامت دانشگاه آزاد اسلامی استان، اندیشکده گیاهان دارویی و میوه‌های گرمسیری دانشگاه زابل، اندیشکده توسعه سواحل مکران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اشاره نمود.

لذا از آن مقام عالی استدعا دارد دستور فرمایید در راستای حل علمی مسائل استان، منطقه و کشور از ظرفیت نخبگانی به وجود آمده، مرکز پژوهش‌های مجلس کمیسیون‌های تخصصی و مدیران تصمیم گیر و اجرایی بهره مند شوند.

از خداوند متعال طول عمر توأم با عزت و برکت برای مقام عظمای ولایت و توفیق روز افزون برای کارگزاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت داریم.

دکتر محبعلی رهدار

خادم بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن