سیاسی

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به رئیس سازمان بازرسی در باره نتیجه پرونده هفت‌تپه

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ – ۰۶:۵۳ نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به رئیس سازمان بازرسی در باره نتیجه پرونده هفت‌تپه

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواست به پرونده هفت تپه ورود جدی داشته باشد.

نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به رئیس سازمان بازرسی در باره نتیجه پرونده هفت‌تپه

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای درباره نتیجه پرونده هفت تپه از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواست با اقدامات به‌جا و به‌وقت در عرصه حاضر شده و نگذارد دست‌اندازانِ به بیت‌المال حیثیت دستگاه‌های نظارتی را لگدمال کنند.

در متن نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی آمده است:

در آستانه سه ساله شدن اعتراضات کارگران و ورود جنبش دانشجویی به روند خصوصی‌سازی‌های شکل گرفته در کشور از جمله مسئله واگذاری شرکت کشت‌وصنعت هفت‌تپه، اکنون دانشجویان، کارگران و تمام کسانی که نزدیک به سه سال برای خلع‌ید خریدار هفت‌تپه تلاش کرده‌اند، عدم‌ تحقق مطالبه‌‌‌های خود را ناشی از کوتاهی مسئولانی همچون شما می‌بینند.

شما در تاریخ ۷ دی‌ماه ۹۹ چنین گفته‌اید که:« بررسی‌های کارشناسی سازمان بازرسی نشان می‌دهد هم در واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و هم پس از واگذاری (وفق ماده ۸ قرارداد منعقده) تخلفاتی رخ داده که واگذاری انجام‌شده را به موجب ماده (۱۱) قرارداد مشمول فسخ نموده است.»

جناب آقای درویشیان شما از تخلف در واگذاری شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه و ضرورت فسخ این قرارداد سخن به میان آورده‌اید و نهادهای نظارتی دیگر من‌جمله دیوان محاسبات نیز نظری مشابه در این موضوع داشته‌اند؛ لکن با این وجود و علی‌رغم تمام این گزارشات شنیده‌ها حاکی از رای هیئت‌ داوری به نفع خریدار هفت‌تپه است و با توجه به تغییرات اخیر در مدیریت سازمان خصوصی‌سازی به نظر می‌رسد که رئیس این سازمان اراده‌ای برای ارجاع پرونده به دادگستری ندارد.

درصورت وقوع چنین اتفاقی و بعد از صف‌آرایی همه نهادهای نظارتی، اگر اسدبیگی همچنان برسرکار بماند دیگر آبرویی برای نهادهای نظارتی نخواهد ماند و ظن آن خواهد رفت که نهادهای ناظر نیز جزئی از پازل مایوس‌سازی نیروهای اجتماعی ازاصلاح و عدالتخواهی‌اند.

لذا جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به شما ابراز می‌دارد که شایسته است برای دفاع از اعتبار سازمان متبوع‌تان، نه با مصاحبه‌های پوچ و عاری از عمل، بلکه با اقدامات به‌جا و به‌وقت در عرصه حاضر شوید و نگذارید دست‌اندازانِ به بیت‌المال با قلدری تمام حیثیت دستگاه‌های نظارتی را لگدمال کنند.

نهایتا لازم است یادآوری کنیم درحال حاضر افکار عمومی شاهد دوجبهه‌گیری متفاوت در رابطه با پرونده امیداسدبیگی است. عده‌ای تمام‌قد پشتیبان این غارتگر بیت‌المال هستند و عده‌ای دیگر در مقابل او ایستاده‌اند. مصاحبه و سخنرانی شاید بتواند شما را در جبهه مخالفین اسدبیگی قرار دهد ولی اگر این اعلام مواضع به اقدامی از جانب شما منجر نشود افکار عمومی تفاوتی بین شما و حامیان اسدبیگی نخواهند دید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن