سیاسی

نامه وزیرعلوم درباره دانشگاه فرهنگیان خلاف سند تحول بنیادین و منویات رهبر انقلاب است

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۳ نامه وزیرعلوم درباره دانشگاه فرهنگیان خلاف سند تحول بنیادین و منویات رهبر انقلاب است

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران با اشاره به نامه اخیر وزیر علوم درباره این دانشگاه گفت: نامه وزیرعلوم در مغایرت با اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری است.

نامه وزیرعلوم  درباره دانشگاه فرهنگیان خلاف سند تحول بنیادین و منویات رهبر انقلاب است

محسن مالیمر معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه اخیر وزیر علوم درباره دانشگاه فرهنگیان گفت: ظاهراً تلاش های دولتمردان دلسوز و فهیمِ تدبیر و امید در این هفت سال برای نابودی اقتصاد و رفاه و معیشت مردم کافی نبوده و قصد دارند در نفس های آخر دولتشان، دانشگاه فرهنگیان و مقام شریف معلمی را برای چند باره مورد هجمه خویش قرار دهند!

وی در ادامه خطاب به وزیر علوم گفت: آقای غلامی درخواست شما در مغایرت مستقیم با اسناد بالادستی، سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری است. معلمی یک مهارت است و فردی که این مهارت هارا به خوبی فرا نگرفته باشد، نمی تواند معلم خوبی شود. دانشگاه فرهنگیان وظیفه دارد این مهارت ها و توانایی هارا طی یک دوره چهار ساله به فرد پذیرفته شده در این عرصه مقدس آموزش دهد. مسلما این مهارت ها و توانایی ها مانند تزریق یک آمپول نیست که در یک دوره فشرده یکساله به فردی بزنیم و آن را معلم کنیم!

مالمیر گفت: طبق قانون باید بیشتر استخدامی های آموزش و پرورش از طریق جذب در دانشگاه فرهنگیان باشد و در صورت نیاز و ضرورت در رشته هایی که در دانشگاه فرهنگیان نیست به جذب معلم اقدام کرد. آقایان بهتر است بجای این اظهار فضل‌های نا به جا به فکر بالابردن سطح کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان باشند تا انشاالله دانشگاه بتواند بمانند گذشته و حتی بهتر معلمانی ظلم ستیز و دغدغه مند و شریف تربیت کند!

وی گفت: امیدواریم ،سخنان وزیر علوم از روی ناآگاهی باشد نه مسائل دیگر!

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن