سیاسی

نامه 120 هزار نفره پویش «بیعت سلیمانی‌ها» هفته آینده به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ – ۱۶:۲۴ نامه 120 هزار نفره پویش «بیعت سلیمانی‌ها» هفته آینده به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: متن پویش ۱۲۰ هزار نفری بیعت سلیمانی‌ها به همراه دل نوشته‌های جوانان و مردم در اولین فرصت که احتمالاً هفته آینده است تقدیم مقام معظم رهبری خواهد شد.

نامه 120 هزار نفره پویش «بیعت سلیمانی‌ها» هفته آینده به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزار فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم اختتامیه پویش ۱۲۰ هزار نفری بیعت سلیمانی‌ها با رهبر معظم انقلاب گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور محدودیت های زیادی را ایجاد کرد و متأسفانه برنامه‌های سالگرد سردار سلیمانی هم تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه محدودیت هایی ایجاد شده بود اما دانشجویان انقلابی بیکار ننشسته و با اجرای برنامه‌هایی مانند پویش بیعت سلیمانی ها یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند.

رستمی تاکید کرد: علیرغم اینکه برای پویش بیعت سلیمانی‌ها خیلی کار تبلیغاتی هم انجام نشده بود نزدیک به ۱۲۰ امضا و ۳۰ هزار دل نوشته تهیه شد که این نشان از ارادت و علاقه جوانان و مردم به سردار سلیمانی و همچنین رهبر معظم انقلاب دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها افزود: این امضاها و دل نوشته ها در اولین فرصت که فکر می‌کنم هفته آینده باشد به رهبر معظم انقلاب تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن