اجتماعی

نحوه فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس از امروز تا 2 هفته آینده

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ – ۰۵:۴۵ نحوه فعالیت ادارات آموزش و پرورش و مدارس از امروز تا 2 هفته آینده

در شهرهای وضعیت قرمز، تمام مراکز آموزشی به طور کامل تعطیل و تمام کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نحوه فعالیت ادارات آموزش و پرورش  و مدارس از امروز تا 2 هفته آینده

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نحوه فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش با توجه به محدودیت‌های کرونایی طی بخشنامه‌ای از سوی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است.

در این بخشنامه آمده است: وضعیت «زرد»، «نارنجی» و «قرمز» از نظر فراگیری و شیوع ویروس کووید 19 بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت برای هر یک از شهرها اعلام می شود.

تمام ادارات موظفند ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری را در دستور کار خود قرار دهند و زمینه دسترسی شهروندان به سامانه های ارائه خدمات را به صورت فراگیر و در اسرع وقت فراهم و زیرساخت های لازم برای انجام دورکاری را ایجاد کنند.

در شهرهای دارای وضعیت «زرد» ارائه خدمات با حضور دوسوم کارکنان و در شهرهای دارای وضعیت «نارنجی» با حضور پنجاه درصد کارکنان و در شهرهای با وضعیت «قرمز» با حضور حداکثر یک سوم کارکنان انجام خواهد شد.

در شهرهای وضعیت قرمز، تمام مراکز آموزشی به طور کامل تعطیل و تمام کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود. ضمنا کارکنانی که برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه های الکترونیکی، حضور آنها ضروری است در محل کار حضور خواهند داشت و حفاظت از اماکن، ساختمان‌های اداری و نگهداری تأسیسات برای جلوگیری از حوادث احتمالی در اولویت خواهد بود.

تمام مأموریت های اداری غیرضرور در وضعیت های سه گانه لغو و مأموریت های ضروری استانی صرفاً با مجوز بالاترین مقام مجاز استان و مأموریت های در سطح ملی، صرفا با تأیید بالاترین مقام دستگاه مجاز است.

برگزاری جلسات حتی المقدور به صورت ویدئوکنفرانس و جلسات حضوری با رعایت پروتکل ها و حداکثر مطابق تعداد اعلام شده و ظرفیت سالن‎ها برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن