ورزشی

نصیری: مسابقات روز آخر باید به صورت همزمان برگزار می شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:14 منتشر شده در مورخ: 1400/03/27 شناسه خبر: 1743938 تورنمنت جوانان کافا- تاجیکستان؛ نصیری: مسابقات روز آخر باید به صورت همزمان برگزار می شد نصیری: مسابقات روز آخر باید به صورت همزمان برگزار می شد تمامی شرایط برای دیدار برابر قرقیزستان مهیا بوده و امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیرین نصیری، سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: سفر سختی را برای حضور در تاجیکستان پشت سر گذاشته و خوشبختانه بازیکنان با تمام تلاش و پشتکار خود به مصاف رقبا رفتند. دیدار برابر تاجیکستان و افغانستان با پیروزی ملی پوشان همراه بود اما برابر ازبکستان شانس با ما یار نبود و نتیجه این دیدار تساوی بود.

وی ادامه داد: از مسئولین برگزار کننده این مسابقات خواستیم تا در روز پایانی با توجه به حساسیت بالای بازیهای ایران و قرقیزستان و ازبکستان و تاجیکستان برای کسب عنوان قهرمانی، این دیدارها به صورت همزمان برگزار شود که اعلام کردند همزمانی مسابقات میسر نیست.

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ادامه داد: امیدوارم بازی آخر ملی پوشان برابر قرقیزستان با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه باشد. با توجه به شرایط جدول ازبکستان با تفاضل گل بیشتر نسبت به ایران اول است و باید با اختلاف قرقیزستان را شکست دهیم تا جام قهرمانی را کسب کنیم.

نصیری در پایان گفت: همانطور که بارها توسط کادر فنی اعلام شده، این تیم یک مرحله اردوی انتخابی و دو مرحله اردو تدارکاتی را برگزار کرده تا در این تورنمنت حضور یابد. تیم های آسیای مرکزی بسیار تغییرکرده و روند رو به رشد بالایی داشتند. ما نیز حدود دو سال به دلیل مشکل کرونا اردویی نداشته و اکنون هر آنچه که در توانمان بود را به نمایش گذاشتیم. حضور در تورنمنت های مختلف به منظور کسب تجربه بازیکنان است و کادر فنی با پی بردن نقاط ضعف و قوت بازیکنان، برنامه ریزی دقیق تری را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خواهند داشت.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1743938 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن