فرهنگ و هنر

«نقش من» برنامه ای متفاوت از بیانیه گام دوم ازشبکه قرآن پخش میشود

«نقش من» برنامه ای ترکیبی و متفاوت در خصوص بیانیه گام دوم است که از پنح شنبه ۸آبان ماه، پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۱ از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.

محمد صائبی مسئول روابط عمومی این برنامه با اعلام این خبر افزود: این برنامه تلاش دارد ضمن ارائه دستاوردهای امید آفرین انقلاب از ابتدا تا کنون، به بررسی چگونگی رفع مشکلات با اتکا به توان ملی و قدرت مردم بپردازد.

صائبی در تشریح این برنامه ترکیبی گفت: نقش من، برنامه ای سیاسی و انتقادی نیست، بلکه برنامه ای اجتماعی، معارفی است که اهداف عالیه بیانیه گام دوم انقلاب را با بهره گیری از مفاهیم والای کلام الله ارائه می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: همانگونه که در بیانیه آمده است، هدف اصلی انقلاب "ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است " که تا حدود زیادی به تحقق این گام وابسته است و نیل به این مقصود جز با شکل گرفتن اراده جمعی میسر نخواهد بود.

صائبی ضمن تاکید بر اهمیت مخاطب شناسی این بیانیه گفت: مقام معظم رهبری، مردم و بخصوص جوانان را مخاطب اصلی این بیانیه قرار داده و آنان را "مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور" دانسته اند که این مساله اهمیت و جایگاه مردم را در گام دوم انقلاب مشخص می کند؛ همانگونه که در شکل گیری انقلاب و گام اول آن بیشترین تاثیر را داشته اند.

وی افزود: در این برنامه سعی شده با مخاطب قرار دادن مردم، آنها را نسبت به این بیانیه دغدغه مند کرده و برنامه ای متفاوت تر از آنچه تاکنون در خصوص بیانیه گام دوم تولید شده، بسازیم؛ از این رو نقش اقشار مختلف مردم در گام دوم انقلاب بررسی شده تا مخاطب جایگاه و نقش را خود در این مسیر بیابد و به اهمیت آن پی ببرد.

این تهیه کننده برنامه های تلویزیونی در پایان اظهار داشت: برنامه تلویزیونی «نقش من» بیش از برنامه های مشابه تعامل مستقیم با عموم مردم در فضای حقیقی و مجازی دارد و مردم می توانند الگوهای شخصی خود در نقش آفرینی به منظور تحقق اهداف بیانیه گام دوم را به راحتی بیان نمایند.

«نقش من» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر مسعود نراقی پور ، نویسندگی فائزه مقدم و مدیر تولید محمدرضا فیض الله زاده در ۲۶ قسمت کاری است از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن