سیاسی

نماینده مجلس: برای بازنشستگان پول ندارند اما میخواهند جریمه ۱۶۰ میلیاردی به مربی خارجی بدهند

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۵ نماینده مجلس: برای بازنشستگان پول ندارند اما میخواهند جریمه ۱۶۰ میلیاردی به مربی خارجی بدهند

نماینده بافق گفت: از یک سو گفته می شود پول برای پرداخت بازنشستگان وجود ندارد و از سوی دیگر پول بیت المال به جیب یک مشت افراد مفت خور می رود.

نماینده مجلس: برای بازنشستگان پول ندارند اما میخواهند جریمه ۱۶۰ میلیاردی به مربی خارجی بدهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پارلمان طی تذکری شفاهی اظهار داشت: متاسفانه میزان حقوق فرهنگیانی که پیش از مهر بازنشسته شده اند با کسانی که پس از مهر ماه بازنشسته شده اند تفاوت زیادی دارد که این تبعیض و بی عدالتی است و باید این مشکل حل شود. برخی کارکنان وزارت آموزش و پرورش بیش از یک سال است که بازنشسته شده اند اما پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده اند.

صباغیان با اشاره به گرانی های موجود در کشور بیان کرد: رئیس جمهور بهتر است یک ماه دستگاه های نظارتی را به مرخصی بفرستد اگر بود و نبود آنها فرقی نمی کنند چرا که به خوبی نظارت خود را انجام نمی دهند.

وی افزود: از یک سو گفته می شود پول برای پرداخت بازنشستگان وجود ندارد و از سوی دیگر پول بیت المال به جیب یک مشت افراد مفت خور می رود و سوال ما این است که آیا تیم های ورزشی تافته جدا بافته هستند؟

وی گفت: قرار است ۱۶۰ میلیارد تومان به خاطر تخلف و قصور در انعقاد قرارداد به یک مربی خارجی داده شود، دستگاه های نظارتی قطعا باید به این موضوع وارد شوند.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن