سیاسی

نماینده مجلس: حقوق‌ باقی‌مانده کارگران هفت تپه تا دهم شهریور پرداخت می‌شود

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۲:۳۵ نماینده مجلس: حقوق‌ باقی‌مانده کارگران هفت تپه تا دهم شهریور پرداخت می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پرونده حقوق‌های معوقه کارگران هفت تپه تا دهم بسته خواهد شد.

نماینده مجلس: حقوق‌ باقی‌مانده کارگران هفت تپه تا دهم شهریور پرداخت می‌شود

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات بازدید مجدد تعدادی از نمایندگان از هفت تپه اظهار داشت: امروز برای مجدد وارد استان خوزستان شدیم و در ابتدا در محل اعتراض کارگران هفت تپه که مقابل فرمانداری شوش بود حاضر شدیم.

وی افزود: طی این بازدید یک هم‌اندیشی بین کارگران داشتیم که خیلی مفید بود این اعتراض روز هفتادم خود را سپری کرد و خواسته کارگران مشخص بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سه هفته از نخستین بازدید ما از هفت تپه می‌گذرد و امروز نیز هم اندیشی کردیم و گزارشی به کارگران ارائه کردیم که چه اقداماتی در این راستا انجام شده است.

نادری بر همین اساس اضافه کرد: کارگران نیز ضمن این بازدید، نظر خود را ارائه کردند و در این خصوص جمع بندی اولیه‌ای صورت گرفت؛ دستاورد حضور ما در مقابل فرمانداری شوش این بود که ما از کارگران خواستیم که این اعتصاب را بشکنند و آنها نیز به حرف ما گوش کردند و اعتصاب شکسته شد.

وی ادامه داد: بر اساس این بازدید مقرر شد از فردا کسی مقابل درب فرمانداری شوش تحصن و اعتصاب نداشته باشد و کارگران به کارخانه و مزرعه بازگردند. این یک دستاورد بسیار خوبی بود که امروز خوشبختانه صورت گرفت؛ البته ما این قول را دادیم که پیگیری‌های ویژه تداوم داشته باشد.

نادری حضور کارشناسان خبره دیوان محاسبات را از دیگر ویژگی‌های بازدید امروز از هفت تپه عنوان کرد و گفت: تعدادی از کارشناسان دیوان محاسبات در کنار تیم ما در هفت تپه مستقر شده و حضور پیدا کردند و تا چند روز آینده اسناد هفت تپه بررسی خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: طی این بازدید، جلساتی هم با برخی مدیران و مسئولان برگزار شد، پیگیری‌ها و بازدید تا شب ادامه داشت.

نادری خاطرنشان کرد: هر چه بیشتر به این پرونده ورود و آن را بررسی می‌کنیم بیشتر به عدم اهلیت کارفرمای این شرکت پی می‌بریم و مصرتر می‌شویم که این عدم اعلیت وجود ندارد لذا این موضوع باید به مرحله‌ای برسد -که همانطور که سارمان بازرسی و دیوان محاسبات اعلام کردند- که این واگذاری ابطال شود و تصمیم دیگری برای آن اخذ شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خواسته‌های کارگران چند مورد بود که یکی حقوق آنها بود و حقوق معوق دو ماه پرداخت شد و حقوق یک ماه دیگر نیز بر اساس قول‌های داده شده تا دهم شهریور ماه پرداخت خواهد شد و پرونده حقوق‌های معوقه کارگران هفت تپه تا دهم بسته خواهد شد همچنین بیمه آنها تا آخر سال تمدید شد.

وی در خاتمه عنوان کرد: موضوع کارگران اخراجی و عدم اهلیت کارفرمای شرکت هم در حال پیگیری است که انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن