سیاسی

نماینده مجلس: همتی به نمایندگان گفت نمی‌توانم مسائل محرمانه را به شما بگویم!/به مردم چه پاسخی بدهیم؟

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۳ نماینده مجلس: همتی به نمایندگان گفت نمی‌توانم مسائل محرمانه را به شما بگویم!/به مردم چه پاسخی بدهیم؟

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: آقای همتی در یکی از جلسات غیر علنی با نمایندگان مجلس یازدهم با صراحت به نمایندگان گفتند عذر مرا بپذیرید نمی‌توانم مسائل محرمانه را به شما بگویم!

نماینده مجلس: همتی به نمایندگان گفت نمی‌توانم مسائل محرمانه را به شما بگویم!/به مردم چه پاسخی بدهیم؟

مرتضی محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تحریم اقتصادی دشمن اظهار داشت: فشار، تحریم و محاصره اقتصادی از سوی دشمن مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی استکبار تلاش کرد که جلوی این انقلاب مردمی را بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز در سخت ترین شرایط ایادی استکبار به واسطه حتی کشورهای همسایه بیشترین فشار را به مردم وارد می کند، به بررسی اقدامات رئیس کل بانک مرکزی در زمینه بازار ارز و سکه پرداخت.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: آقای همتی از روزی که مسئولیت ریاست بانک مرکزی را پذیرفتند قول دادند که بازار ارز را سر و سامان بدهند اما تاکنون هیچ اقدام عملی‌ای که به نفع مردم و مملکت باشد نبوده است؛ با وعده و وعید بازار ارز آرام نمی‌گیرد.

محمودوند به یکی از جلسات غیر علنی نمایندگان مجلس با همتی رئیس کل بانک مرکزی اشاره و تاکید کرد: آقای همتی در جلسه غیر علنی با نمایندگان مجلس یازدهم با صراحت به نمایندگان گفتند عذر مرا بپذیرید نمی‌توانم مسائل محرمانه را به شما بگویم. بنده از طرف نمایندگان مجلس به ایشان گفتم که اقای همتی ما عذر شما را می پذیریم اما آیا مردم مظلومی که با اعتقاد راسخ پشت سر این نظام ایستادند آیا عذر ما نمایندگان را در عدم پاسخگویی می پذیرند؟

وی افزود: ما با رئیس کل بانک مرکزی جلسه غیر علنی برگزار می کنیم که معایب و نارسایی‌ها شناخته و گفته شود اما آقایان مجلس را محرم نمی‌دانند بنابراین جلسات غیرعلنی نمایندگان با مسئولان اقتصادی بی نتیجه بوده و امروز بی نتیجه بودن آن را در بازار می‌بینیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اگر مسئولان دولتی با صداقت با نمایندگان ملت ایران در جلسات غیرعلنی صحبت نکنند و مطالب را واضح و شفاف و روشن نگویند از دست نمایندگان مجلس هم عملاً کاری بر نمی‌آید چون نمایندگان هم اشرافی هم ندارند لذا از همه مسئولان می‌خواهیم که با شفافیت به مردم سخن بگویند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن