سیاسی

نماینده مسیحیان ارامنی شمال ایران: هر وقت نیاز به کمکی بوده بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۴ نماینده مسیحیان ارامنی شمال ایران: هر وقت نیاز به کمکی بوده بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: درباره مسیحیان ارمنی در کشور باید تاکید کنم که ما هر وقت نیاز به کمکی بوده، بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند.

نماینده مسیحیان ارامنی شمال ایران: هر وقت نیاز به کمکی بوده بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند

آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج پدیده‌ای است که محدود به زمان نیست و ما از زمان پیروزی انقلاب و صدور فرمان تشکیل بسیج توسط امام(ره) تاکنون در عرصه‌های مختلف شاهد آثار و برکات آن بوده و هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر بسیج پدیده‌ای چند وجهی و چند بعدی و چه در عرصه نظامی‌ و چه در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارد و پشتیبان ملت است.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که بسیجیان ما با همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها جلوی دشمن بعثی که مورد حمایت صددرصدی استکبار جهانی بود ایستادند و از این مملکت دفاع کردند.

شاوردیان خاطرنشان کرد: پس از جنگ برای سازندگی نیز ما نقش پررنگ بسیج را می‌بینیم و اردوهای جهادی این نهاد انقلابی در سال‌های اخیر خود نماد برجسته دیگری از خدمت‌رسانی این نهاد به مردم است.

وی افزود: در ماجرای کرونا نیز بسیجیان ما با تمام توان در خدمت مردم بودند و ما شاهد هستیم که در این عرصه نیز با ضدعفونی کردن سطح شهر و ارائه خدمات به مردم چه خدمت بزرگی برای جلوگیری از گسترش این ویروس به مردم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس در پایان گفت: بسیجیان ما بدون چشمداشت مادی همواره به کمک ملت شتافته‌اند و این واقعا ارزشمند و ستودنی است و در مورد مسیحیان ارمنی در کشور نیز، ما هر وقت نیاز به کمکی بوده، بسیجیان پشتیبان شهروندان مسیحی ارمنی بوده‌اند و هر کمکی که از دستشان برمی‌آمده انجام داده‌اند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن