سیاسی

نماینده مسیحیان در مجلس: نباید اجازه دهیم کشورمان به آزمایشگاه واکسن کمپانی‌های غربی تبدیل شود

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۷ نماینده مسیحیان در مجلس: نباید اجازه دهیم کشورمان به آزمایشگاه واکسن کمپانی‌های غربی تبدیل شود

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس با بیان اینکه نباید اجازه دهیم کشورمان به آزمایشگاه واکسن کمپانی‌های غربی تبدیل شود، گفت: کمپانی‌های داروسازی غربی به هیچ وجه به دنبال سلامت بشر نیستند بلکه سود و منافع مادی خود را دنبال می‌کنند.

نماینده مسیحیان در مجلس: نباید اجازه دهیم کشورمان به آزمایشگاه واکسن کمپانی‌های غربی تبدیل شود

آراء شاهوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ممنوعیت واردات واکسن کرونا از آمریکا و انگلیس گفت: علاوه بر آمریکا و انگلیس کشورهایی مانند فرانسه نیز در این زمینه خوشنام نیستند و ما باید نسبت به آنها با وسواس و دقت عمل کنیم.

وی افزود: اولویت در بحث واکسن کرونا تکیه بر تولید داخل است و وقتی ما مراحل ابتدایی تست واکسن کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته‌ایم، باید به توان داخلی خود تکیه و به آن اعتماد کنیم.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: اگر بنا باشد با توجه به نیاز کشور واکسنی هم از خارج خریداری شود باید از کشورهایی این خرید انجام شود که دارای سابقه روشن و مثبتی هستند و تمام جوانب کار باید در این باره مدنظر قرار گیرد.

شاهوردیان خاطرنشان کرد: کمپانی‌های داروسازی غربی فقط به دنبال سود و منافع مادی خود هستند و هیچ گاه سلامت بشر برایشان مهم نیست و سیاست‌مداران ما باید مراقب باشند که در تور فریب و نیرنگ غرب در این زمینه گرفتار نشوند.

وی افزود: همان طور که مشاهده می‌شود در کشورهای غربی تعداد اندکی از افراد راغب هستند تا واکسن‌های ساخته شده توسط شرکت‌های داروسازی غرب را دریافت کنند و این خود نشانه دیگری از عدم اعتماد به واکسن‌های تولید شده در غرب درباره کروناست.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس در پایان گفت: سیاستمداران غربی تلاش دارند تا واکسن خود را در کشورهای غرب آسیا تست کنند و ما نباید اجازه دهیم کشور ما به آزمایشگاه داروها و واکسن‌های کمپانی‌های غربی تبدیل شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن