سیاسی

نماینده کلیمیان در مجلس: آمریکا در استفاده از مکانیسم ماشه به هدف خود نمی‌رسد

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۲:۴۳ نماینده کلیمیان در مجلس: آمریکا در استفاده از مکانیسم ماشه به هدف خود نمی‌رسد

سامه‌یح نجف‌آبادی گفت: آبروی آمریکا رفته و بعید می‌دانم اروپا از به‌کارگیری مکانیسم ماشه حمایت کند و آمریکا به هدف خود برسد.

نماینده کلیمیان در مجلس: آمریکا در استفاده از مکانیسم ماشه به هدف خود نمی‌رسد

همایون سامه یح نجف‌‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره استفاده از مکانیسم ماشه علیه ایران که چندی پیش از سوی پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا اعلام شد، اظهار داشت: البته ما با شناختی که از ترامپ داریم، او اصلاً درباره مسائل حقوقی هیچ رعایتی نمی‌کند.

وی افزود: سیاست ترامپ خصوصاً در این دوره از ریاست جمهوری آمریکا فقط و فقط تمایل به استفاده از زور و قدرت مالی است و از آن نه تنها علیه کشور ما استفاده می‌کند بلکه در مقابل بسیاری از کشورهای دیگر دنیا نیز ترامپ از این حربه سواستفاده می‌کند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بخواهیم این را از ابعاد حقوقی بررسی کنیم کاملاً درست است و آمریکا هیچ حقی برای استفاده از مکانیسم ماشه ندارد چرا که به صورت یکطرفه از برجام خارج شده، اما ایران هنوز در برجام باقی مانده و با وجود مشکلات متعدد و تحریم‌ها به امضا و تعهد خود پایبند بوده و هنوز هم در برجام هست.

سامه‌یح گفت: از طرف دیگر با توجه به طرح موضوع تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که در شورای امنیت مطرح شد و آرای اخذه نشان داد که آبروی آمریکا در این مسئله رفت لذا بنده بعید می‌دانم اروپا از این سیاست حمایت کند و آمریکا به هدف خود برسد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن