سیاسی

نمایندگان از طرح اقتصادی دولت خبر نداشتند/طرح گشایش اقتصادی بیشتر برای تامین کسری بودجه دولت است

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۱ نمایندگان از طرح اقتصادی دولت خبر نداشتند/طرح گشایش اقتصادی بیشتر برای تامین کسری بودجه دولت است

نائب رئیس مجلس با اشاره به رفتارهای هیجانی در اقتصاد توسط دولت، گفت: وقتی که از ثبات اقتصادی حرف می‌زنیم الزاما منظور اقتصاد بدون تورم نیست بلکه باید رفتارهای اقتصادی قابل پیش‌بینی باشد تا مردم دچار استرس و سردرگمی نشوند.

نمایندگان از طرح اقتصادی دولت خبر نداشتند/طرح گشایش اقتصادی بیشتر برای تامین کسری بودجه دولت است

به گزارش فارس، امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در برنامه تلویزیونی "سلام صبح بخیر شبکه سه" با بیان اینکه برنامه‌های اقتصادی سورپرایزی نیست، اظهار داشت: طرح‌ها باید در معرض کارشناسی قرار بگیرند تا کارشناسان درباره آن اظهارنظر کنند.

وی در خصوص طرح گشایش اقتصادی که دولت آنرا اعلام کرده است، گفت: این طرح برای رفع مشکلات مردم نیست بلکه بیشتر برای تامین کسری بودجه دولت است و برای دولت بعدی تعهدات مالی به همراه دارد لذا مجلس مخالف این طرح است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان جزییات طرح دولت گفت: دولت می‌خواهد با فروش آینده مشکلات امروز را حل کند که این منطقی نیست.

نائب رییس مجلس با تاکید بر اینکه سازوکار فروش ارواق نفت در بورس موجود است اما وزارت نفت به آن عمل نمی‌کند، گفت: باید از دولت پرسید که چرا از اصل غافلگیری برای انجام طرح‌های خود استفاده می‌کند و بدون اینکه نمایندگان مجلس را در جریان موضوع قرار دهد به یکبار طرح موسوم به گشایش اقتصادی را در جلسه سران مطرح می‌کند؟

وی در پایان با بیان اینکه نمایندگان مجلس از این طرح خبر نداشتند، گفت: مجلس در حال تهیه یک بسته اقتصادی برای حل مشکلات است که اساس آن نیز در پی منظم کردن نظام مالیاتی کشور است که رکن اساسی آن شفاف سازی اقتصادی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن