اجتماعی

نمکی: بهره برداری از بیش از 12 هزار تخت بیمارستانی در سال جاری/افتتاح سیستم «سلامت دیجیتال»در هفته آینده

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۸ افتتاح سیستم «سلامت دیجیتال»در هفته آینده/ بهره برداری از بیش از ۱۲ هزار تخت بیمارستانی در سال جاری

وزیر بهداشت با بیان اینکه در سال جاری 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی و 2 هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد است،گفت: هفته آینده سلامت دیجیتال و الکترونیکی را برای اولین بار در ایران رقم می‌زنیم.

افتتاح سیستم  «سلامت دیجیتال»در هفته آینده/ بهره برداری از بیش از ۱۲ هزار تخت بیمارستانی در سال جاری

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از 164 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در کشور، اظهار داشت:ما ملت اما حسینیم؛ یعنی اینکه درسی که شهادت بزرگترین افتخار ماست و در عین اینکه شهید می شویم تاریخ را هم می سازیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان، بیان داشت: تاریخ این مملکت این بزرگواری کادر درمانی و بهداشتی در دوران کرونا را ثبت خواهد کرد. امسال با لطف خداوند و همت والای شما همکاران شاهد پربارترین و پرثمرترین سال بعد از انقلاب در توسعه زیر ساخت‌های سلامت هستیم.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در سال جاری 10 هزار و 600 تخت بیمارستانی و 2 هزار تخت آی سی یو به بهره برداری می‌رسد که این موضوع بعد از انقلاب بی سابقه است.

نمکی اضافه کرد:هفته آینده در حوزه سلامت، سلامت دیجیتال و الکترونیکی را در کشور برای اولین بار رقم می‌زنیم.ممکن است در استان تهران 2 تا 3 هزار تخت بیمارستانی اضافه کنیم که البته این تخت‌ها در مناطق حاشیه تهران و شهرهای شهریار، ملارد ، بهارستان، شهر قدس و اسلامشهر به بهره برداری می‌رسد و اولویت ما توسعه در مراکز کم برخوردار تر است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن