اجتماعی

نهضت همگانی معلم‌یاری آغاز به کار کرد

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ – ۱۶:۱۵ نهضت همگانی معلم‌یاری آغاز به کار کرد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه از ظرفیت بومی و محلی برای ارتقای معلمان استفاده می‌کنیم، گفت: نهضت همگانی معلم یاری در قالب پویش لبخند رضایت از امروز راه‌اندازی شد.

نهضت همگانی معلم‌یاری آغاز به کار کرد

سردار عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه بسیج کلید طلایی اساسی حل مشکلات نظام است، گفت: ماموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای کارآمدی مجموعه آموزش پرورش و به خصوص جامعه فرهنگیان در ذیل اسناد بالادستی، بیانات مقام معظم رهبری، سیاست‌های کلی، سند تحول و بیانیه گام دوم انقلاب است.

* معلمان آموزش و پرورش در همه مقاطع تحصیلی بیشتر از کادر درمان تحت فشار هستند

وی افزود: در حال حاضر دو مشکل اساسی که در حوزه آموزش و پرورش از آن غفلت شده است و بیشتر معلمان خواستار برطرف شدن مشکلات اساسی‌شان هستند که در این رابطه می‌توان به کار تعلیم و تربیت معلمان که در شرایط خاص انجام می‌شود، اشاره کرد. چرا که اکنون معلمان آموزش و پرورش در همه مقاطع تحصیلی بیشتر از کادر درمان تحت فشار بوده و در خلوت و دور از منظر عموم زحمات زیادی را برای آموزش کشور انجام می‌دهند.

* کشور در حوزه پژوهش دچار عقب افتادگی است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات اساسی که در آموزش پرورش از آن غفلت شده فعالیت در شیوع ویروس کرونا بوده که سیستم آموزشی سنتی را به آموزش مجازی تغییر داده است اما مهمتر از آن مقوله پژوهش است که در شرایط معمول کشور دچار عقب افتادگی بوده و اکنون که در شرایط شیوع ویروس کرونا قرار داریم وضعیت حوزه پژوهش نامطلوب است که در این رابطه بسیج فرهنگیان وظیفه خود می‌داند از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و در قالب یک نهضت همگانی معلم یاری به کمک معلمان بپردازد.

* از ظرفیت بومی و محلی در مناطق مختلف کشور برای ارتقاء معلمان استفاده می کنیم

سردار مطهری اضافه کرد:‌ در حال حاضر یکی از مهمترین اقداماتی که ما در حوزه آموزش و به خصوص پرورش برای ارتقای معلمان و مجموعه آموزش و پرورش انجام می‌دهیم این است که از ظرفیت بومی و محلی در مناطق مختلف کشور مانند دانشجویان، اساتید، روحانیون،‌معتمدین، خیرین و اولیای دانش‌آموزان استفاده کرده تا بتوانیم در حوزه آموزش و پرورش دانش‌آموزان ، موفقیت قابل قبولی را کسب کنند.

* پویش نهضت همگانی معلم یاری امروز آغازبه کار کرد

وی گفت: ‌پویش نهضت همگانی معلم یاری از امروز آغاز شد و در قالب برنامه لبخند رضایت فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن