ورزشی

نوروزی: واکسیناسیون تمام تیم‌های ملی فوتبال در موعد مقرر انجام شده/ پروتکل‌های ابلاغی به‌خوبی رعایت می‌شود

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 10:07 منتشر شده در مورخ: 1400/05/23 شناسه خبر: 1759393 در بحرین امکانات کامل پزشکی در حد یک کلینیک فراهم بود؛ نوروزی: واکسیناسیون تمام تیم‌های ملی فوتبال در موعد مقرر انجام شده/ پروتکل‌های ابلاغی به‌خوبی رعایت می‌شود نوروزی: واکسیناسیون تمام تیم‌های ملی فوتبال در موعد مقرر انجام شده/ پروتکل‌های ابلاغی به‌خوبی رعایت می‌شود مدیر کادر پزشکی تیم‌های ملی فوتبال گفت: واکسیناسیون تمام تیم ها در موعد مقرر انجام شده و از این بابت دغدغه چندانی وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امین نوروزی، مدیر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و رده‌های سنی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر دو بخش آقایان و بانوان اظهار داشت: در ابتدا از اینکه توفیق خدمت برای بنده و سایر همکارانم در فدراسیون فوتبال فراهم شده، خداوند را شاکر هستم و از دیگر عزیزانی که علیرغم کمبودها در دوره های قبل زحمت فراوان کشیده اند قدردانی می‌کنم. همانطور که همگان آگاهند در حوزه های مختلف تخصصی پزشکی، کشور ما سرآمد کشورهای آسیایی است و در سطح جهان نیز مطرح هستیم. حضور شخصیتی مانند پروفسور رازی در کمیته پزشکی و سایر همکاران حاذق ما در این کمیته از جمله دکتر زهره هراتیان، دکتر سیدالحسینی، دکتر ستوده و در دپارتمان پزشکی فدراسیون دکتر بهار حسن میرزایی مایه مباهات است. همه همکاران در بخش‌های مختلف فدراسیون تلاش می‌کنند تا با همدلی آگاهانه و هدفمند، بستری مناسب فراهم شود تا استانداردهای جهانی پزشکی فوتبال در ایران محقق شود.

وی ادامه داد: در این مسیر از همه ظرفیت‌های علمی استفاده می‌کنیم و در صورت احساس نیاز، ممکن است از توانمندی‌های دیگر متخصصین نیز بهره بگیریم. با اینکه از شروع به کار فدراسیون با ریاست و کادر جدید مدت زیادی نمی‌گذرد اما به جرات می توان ادعا کرد که یکی از بهترین دوران فوتبال از نظر پزشکی و امور درمانی را شاهد هستیم. نوروزی عنوان داشت: حدود ۱۸ تیم‌ در رده های مختلف سنی و در بخش آقایان و بانوان در رشته‌های فوتبال و فوتسال مشغول تمرین و فعالیت هستند و به لطف خدا و پیگیری رییس فدراسیون چه در بخش تامین بودجه و چه پیگیری برای اخذ امکانات کمترین کمبودی احساس نمی‌شود و همه چیز در حد امکان وجود دارد. مشاور عالی رییس فدراسیون در بخش پزشکی از واکسیناسیون تمام تیم ها در موعد مقرر خبر داد و گفت: واکسیناسیون تمام تیم ها در موعد مقرر انجام شده و از این بابت دغدغه چندانی وجود ندارد. هم چنین با تلاش همکارانم در کادر پزشکی و آموزش تیم ها، تمام پروتکلهای ابلاغی به خوبی رعایت می شود و سلامت همه اعضا تا حد مطلوبی حفظ شده است. وی در ادامه بیان کرد: در بحرین امکانات کامل پزشکی در حد یک کلینیک کامل فراهم بود و نتایج و عملکرد خوب تیم ملی سبب شد تا از این بابت شادی دو چندان شود. فدراسیون و شهاب الدین عزیزی خادم سخت تلاش می کنند تا امکانات مناسب مطابق با استانداردهای جهانی برای مجموعه تیم های ملی فوتبال فراهم شود. همچنین تهیه یک دستگاه آمبولانس مجهز اختصاصی برای کمپ تیم ملی با هدف پیشگیری از هر نوع صدمات جبران ناپذیر احتمالی هنگام تمرین، از جمله کارهای بزرگی بود که بالاخره انجام شد. اکنون هماهنگی بسیار خوبی بین ریاست فدراسیون و کادرتیم ملی وجود دارد که باعث شکل گیری تعامل بهتر بین کادر فنی و کادر پزشکی شده و امیدوارم همه این تلاشها به نتایج مطلوب از جمله صعود تیم ملی به جام جهانی منجر شود. مدیر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال افزود: رسیدگی همزمان به تیم های بانوان و آقایان و اهمیت دو چندان به فوتبال بانوان در این مدت سرلوحه فعالیت های فدراسیون و کادر پزشکی قرار گرفته است و مهمتر از آن بحث حضور قدرتمندانه تیم ملی بزرگسالان در بازیهای مقدماتی جام جهانی و به امید خدا حضور در جام جهانی فوتبال در قطر و همچنین حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی فوتسال در لیتوانی در حال حاضر در رأس امور قرار دارد. نوروزی در پایان در خصوص جلسه گفتمان با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال و سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: در این نشست درباره بستر سازی مناسب برای تیم ملی به نکاتی اشاره کردیم و تلاش خواهد شد که با کمک ریاست فدراسیون، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در حد استانداراد برای همه رده های تیم‌های ملی علی الخصوص تیم ملی بزرگسالان فراهم کنیم. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1759393 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن