ورزشی

نویدکیا: جای ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست/ داربی اصفهان بازی پیچیده‌ای است

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:52 منتشر شده در مورخ: 1400/05/02 شناسه خبر: 1753984 نویدکیا: جای ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست/ داربی اصفهان بازی پیچیده‌ای است نویدکیا: جای ذوب‌آهن در اینجای جدول نیست/ داربی اصفهان بازی پیچیده‌ای است سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: داربی اصفهان بازی پیچیده و خطرناکی است و ممکن است یکی از دو تیم آرزوهایشان را از دست بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن، اظهار کرد: تجربه سال‌ها بازی در داربی را داشته‌ام و واقعا یکی از زیباترین و جذاب‌ترین داربی‌های ایران بوده است. همیشه هواداران از این بازی لذت برده‌اند و امیدوارم در این بازی‌ هم همین اتفاق هم رخ دهد. فردا بازی پیچیده‌ای داریم، چون ما به دلیل موقعیت‌مان برای رسیدن به صدر می‌خواهیم تلاش کنیم و ذوب‌آهن برای باقی ماندن در جدول بازی خواهد کرد و به همین دلیل بازی سنگینی خواهد شد.

او ادامه داد: اگر بخواهیم منطقی صحبت کنیم، باید بگویم جایگاه ذوب‌آهن از لحاظ شخصیتی و فوتبالی در این‌جای جدول نیست. ما هر هفته بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم و واقعا این تیم بازی‌های خیلی خوبی را ارائه می‌دهد اما متاسفانه نتوانسته نتایج لازم را کسب کند. آن‌ها فردا می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند و مساوی به درد هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خورد. بازی پیچیده و خطرناکی است و ممکن است یکی از دو تیم آرزوهایشان را از دست بدهد. دو تیم باید باهوش و منطقی بازی کنند و سعی کنند به اهداف‌شان برسند. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران از این بازی لذت ببرند. سرمربی سپاهان گفت: برای بازی فردا همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم و مشکل خاصی وجود ندارد. فردا آخرین بازی ما در اصفهان است و فقط می‌خواهم اتوبوس تیم نیم‌ساعت قبل از بازی به سمت ورزشگاه حرکت کند و دلم می‌خواهد هواداران‌مان رعایت کنند، چون اگر غیر از این شود تقصیر آن‌هاست. این بازی برای ما مهم است و باید با تمرکز بازی کنیم و امیدوارم آن‌ها اگر واقعا سپاهانی‌ هستند، رعایت کنند و جلوی اتوبوس را نگیرند تا سر وقت به ورزشگاه برسیم. انتهای پیام https://www.dana.ir/1753984 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن