اجتماعی

نژادبهرام و میلانی منشی‌های هیأت رئیسه شورای شهر تهران شدند/جدایی آروین از هیأت رئیسه

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۶ نژادبهرام و میلانی منشی‌های هیأت رئیسه شورای شهر تهران شدند/جدایی آروین از هیأت رئیسه

زهرا نژادبهرام با ۱۳ رأی و آرش میلانی با ۱۲ رأی به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه شورای شهر تهران انتخاب شدند.

نژادبهرام و میلانی منشی‌های هیأت رئیسه شورای شهر تهران شدند/جدایی آروین از هیأت رئیسه

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در بخش انتهایی اجرای دستور جلسه امروز شورای شهر نوبت به انتخاب منشی های هیات رییسه شد.

محسن هاشمی رفسنجانی گفت: خانم‌ها آروین و نژاد بهرام در این حوزه کاندیدا هستند و من خواهش می‌کنم خانم آروین به عنوان کاندیدا بمانند.

الویری در این بخش گفت: موضوع شفافیت موضوع مهمی برای شوراست و‌من از خانم آروین می خواهم کاندیدا بمانند و از رفتن از هیأت رئیسه منصرف شوند.

امانی هم خطاب به آروین گفت: شما در این سال‌ها نشان دادید که می توانید آینده ساز باشید و در جلسات مثمر ثمر باشید و من می خواهم لطفا کاندیدا باشید.

میرلوحی هم خطاب به آروین گفت: هیأت رییسه کار سنگینی به عهده دارد و نظم و انضباط امروز شورا مرهون زحمات شما و سایر اعضای هیأت رئیسه است و از شما می خواهم در این سمت بمانید.

مجید فراهانی هم خطاب به آروین گفت: می‌دانیم کار شما سخت و طاقت فرساست و می‌دانیم که تصمیم به رفتن هم گرفته‌اید اما از شما می‌خواهیم که با توجه به دقت و پرکاری و سرعتی که دارید در این سمت و جایگاه بمانید.

ناهید خداکرمی هم خطاب به بهاره آروین گفت: ما اولا از هیات رئیسه تشکر می‌کنیم و می دانیم که نژاد بهرام و آروین هر دو در سمت خود عالی ظاهر شده‌اند و آروین پدیده شورای پنجم بوده‌ است و از شما می خواهم در این جایگاه بمانید.

پس از این سخنان، آروین گفت: دوستان با این لطف‌های خود، مرا شرمنده کردند و مسیر سختی را برای بنده ترسیم کردند؛ واقعا دلم می خواهد همچنان در خدمت شما باشم و تلاشم این بود که مسؤولیت خود را درست انجام بدهم اما توان من برای ادامه این مسیر کافی نیست.

وی ادامه داد: شورا آنقدر منسجم و خوب است که کار در شورا خیلی هم راحت بود و الان هم مطمئنم بهترین‌ها رخ خواهد داد اما من واقعا توان حضور در این جایگاه را ندارم.

پس از این سخنان، الهام فخاری و آرش میلانی برای تصدی پست منشی هیات رئیسه اعلام کاندیداتوری کردند که برگه‌های رأی برای انتخاب دو منشی از میان سه کاندیدا پخش شد.

سرانجام زهرا نژادبهرام با ۱۳ رأی و آرش میلانی با ۱۲ رأی به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه انتخاب شدند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن