اجتماعی

نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات حقوقی رایگان دریافت می‌کنند

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۲ نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات حقوقی رایگان دریافت می‌کنند

معاون حقوقی کمیته امداد گفت: افراد نیازمند و مددجویان کمیته امداد می‌توانند از خدمات حقوقی و وکلای رایگان در رسیدگی به پرونده‌های قضایی بهره مند شوند.

نیازمندان و مددجویان کمیته امداد خدمات حقوقی رایگان دریافت می‌کنند

جعفر صباغیان، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «مدد جویان کمیته امداد و افراد غیر مددجویی که توان لازم برای انجام امور حقوقی و مشکلات قضایی خود ندارند، چگونه می‌توانند از خدمات حقوقی رایگان استفاده کنند؟»، اظهار داشت: 518 میز خدمت در تمام استانها داریم.در محاکم دادگستری، کانون وکلا و مرکز امور خانواده و مشاوران قوه قضائیه، وکلا در طول ماه یا سال تکالیفی دارند که تعدادی از پرونده‌ها را به عنوان معاضدت و رایگان پیگیری کنند.

وی ادامه داد: افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد می‌توانند به مراکزی که دفاتر آن در دادگستری وجود دارد، یا به کانون‌های وکلا مراجعه کنند؛ این مجموعه‌ها اگر تشخیص دهد که مراجعه کننده بی بضاعت است، برای پیگیری امور حقوقی فرد، وکیل معاضدتی برای آنها معرفی می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد بیان داشت: مددجویان کمیته امداد نیز می‌توانند به میزهای خدمت ما در دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور مراجعه کنند و در آنجا وکلای نیکوکار به آنها معرفی شده و رسیدگی به امور حقوقی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا بنر k م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن