ورزشی

نیکخواه بهرامی: پرچمداری کاروان ایران در المپیک بزرگترین افتخار دوران ورزشی‌ام است

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:45 منتشر شده در مورخ: 1400/04/02 شناسه خبر: 1746087 امیدوارم تمامی ورزشکاران کشورمان پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند نیکخواه بهرامی: پرچمداری کاروان ایران در المپیک بزرگترین افتخار دوران ورزشی‌ام است نیکخواه بهرامی: پرچمداری کاروان ایران در المپیک بزرگترین افتخار دوران ورزشی‌ام است عضو تیم ملی بسکتبال ایران گفت: پرچمداری کاروان ایران بزرگترین افتخار دوران ورزشی ام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تصمیم ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک، صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان المپیک ایران به توکیو معرفی شد.
نیکخواه بهرامی درباره رسیدن به این جایگاه اظهار داشت: افتخار پرچم داری کاروان ایران در المپیک را به من دادند و خیلی تشکر می کنم از همه تصمیم گیران و امیدوارم نماینده خیلی خوبی برای کشور عزیزم باشم. امیدوارم این پرچم را که افتخار همراهی آن را دارم در مسابقات المپیک، امیدوارم تمامی ورزشکاران کشورمان آن را به اهتزاز درآوردند.
وی افزود: امیدوارم مردم کشورمان ما را مورد دعای خیر خود قرار دهند و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و امید و سرزندگی و شادی را برای مردم ایران به ارمغان آوریم.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: پرچمداری کاروان ایران در المپیک بزرگترین افتخار دوران ورزشی‌ام است.
انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1746087 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن