سیاسی

نیک‌روش: شهادت دانشجویان در هویزه به دلیل وادادگی‌ بنی‌صدر بود

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ – ۱۲:۳۵ نیک‌روش: شهادت دانشجویان در هویزه به دلیل وادادگی‌ بنی‌صدر بود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه مسئولان نباید در برابر دشمنان ضعف نشان دهند، گفت: شهادت دانشجویان در هویزه به دلیل وادادگی‌ مسئولان آن زمان و به طور مشخص بنی صدر بود.

نیک‌روش: شهادت دانشجویان در هویزه به دلیل وادادگی‌ بنی‌صدر بود

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور صبح امروز در نشست خبری چهلمین سالگرد شهدای هویزه که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: پیام جهاد و ‌مقاومت که از صدر اسلام تاکنون ادامه دارد این است که خط سرخ شهادت همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: آنچه مهم است بیعت دانشجویان در مسیری است که روزی علم‌الهدی در آن پای گذاشته بود؛ دانشجویان امروز در امتداد همان ‌مسیر همچنان در حال حرکت هستند به‌ عنوان‌ مثال دانشجویان تاکنون در خدمت رسانی به مردم در حوادث طبیعی حضوری پیش رو داشتند البته در حوزه آسیب های اجتماعی هم فعالیتی پر رنگ دارند که این فعالیت ها نشان دهنده ادامه راه شهیدان هویزه است.

وی افزود: این اقدامات نشان می دهد دانشجویان در دانشگاه مقاومت درس آموخته اند زیرا مکتب مقاومت برای اقشار مختلف قابل احترام است برای همین هم است که شهید سلیمانی ها برای مردم‌ در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.

نیک روش ادامه داد: در گام دوم انقلاب دانشجویان و اقشار مختلف رو به جلو گام های بلندی برمی دارند البته نباید مسئولان هم در برابر دشمنان ضعف نشان دهند به عنوان مثال شهادت دانشجویان در هویزه به دلیل وادادگی‌ مسئولان آن زمان و به طور مشخص بنی صدر بود.

وی ‌درباره معرفی شهدای دانشجو به دانشجویان تصریح کرد: در ذیل این رابطه می‌توان به برگزاری کنگره شهدای دانشجو اشاره کرد که به ابتکار دانشجویان برگزار می شود و این هم ‌مختص به تعدادی محدود نیست بلکه دانشجویان از هر نوع سلیقه فکری در کنگره شهدای دانشجو برنامه اجرا می کنند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: البته هر چه در معرفی شهدا فعالیت های را انجام دهیم باز هم‌ کم است که این یعنی باید فعالیت های خود را در گرامی داشت شهدا در زمینه های مختلف و مناسبت های گوناگون افزایش دهیم.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن