اجتماعی

هاشمی: شهرداری به احترام ستاد ملی کرونا اجرای طرح ترافیک را تا آخر مرداد به تعویق انداخت

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۰ هاشمی: شهرداری به احترام ستاد ملی کرونا اجرای طرح ترافیک را تا آخر مرداد به تعویق انداخت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این مطلب که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار بود تنها یک هفته اجرای طرح ترافیک منتفی شود، گفت: بعد از آن شهرداری به احترام درخواست و خواهش ستاد ملی کرونا اجرای طرح را تا پایان مرداد به تعویق انداخت.

هاشمی: شهرداری به احترام ستاد ملی کرونا اجرای طرح ترافیک را تا آخر مرداد به تعویق انداخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه جلسه علنی امروز شورا و در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه سال 1399 گفت: همانطور که می دانید کار بزرگ شورا تصویب بودجه است و بعد از اجرای آن بررسی می شود که بودجه درست مصرف شده است یا خیر.

وی ادامه داد: در سالهای شورای شهر معمولا گزارش تفریغ دیر داده می شود و رسیدگی به آن سخت می شود. در گذشته شهردار یکوچکتر بوده است اما در طول این سالها شهرذداری بزرگ شده است و همین امر باعث شده تا 70 درصد بودجه شهرداری در این شرکت ها مصرف می شود.

هاشمی گفت: بودجه شرکت ها در مجامع آن ها باید بررسی و تصویب شود و همین امر زمان بر است و همین باعث می شود تازه وقتی گزارش تفریغ بودجه به شورا می رسد اطلاعات کافی نبوده و کامل نبوده است.

وی ادامه داد: اتفاقی که امروز در شورای شهر افتاد به معنای نفی کل گزارش تفریغ بودجه نبوده است بلکه نسبت به برخی از بندهای این گزارش سوالاتی وجود داشته است که قرار شد بررسی مجدد شود.

هاشمی درخصوص اجرای طرح ترافیک از اول شهریور ماه اسمال و اینکه ستاد مکلی کرونا تصمیم گیر خواهد بود گفت: طرح ترافیک توسط شورای عالی ترافیک بررسی می شود. هیچ وقت این طرح لغو نشده است و فقط در ستاد ملی کرونا از شهردار خواستند اجاری طرح تا پایان مرداد منتفی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهرداری هم برای احترام به ستاد ملی کرونا پذیرفه که طرح تا پایان مرداد امسال اجرا نشود و قرار هم بر این بود که گزارش هایی از نتیجه عدم اجرای طرح ترافیک واصل شود و مشخص شود که آیا در مهار کرونا تاثیری داشته است یا نه.

وی گفت: تا به حال به نظر می آید نه تنها عدم اجرا مشکلات قبلی را حل نکرده بلکه آلودگی هوا و ترافیک سنگینی را به شهر تهران اضافه کرده است مخصوصا با رسیدن به پاییز و مواجه شدن با پدیده اینورژن شاهد آلودگی بیشتر هوای تهران خواهیم بود.

هاشمی ادامه داد: مصوبه ستاد ملی کرونا برای عدم اجرای طرح تارفیک یک هفته بود اما بعد از آن از ما خواهش کردند که تا آخر مرداد ماه طرح اجرا نشود که ما هم این موضوع را قبول کردیم.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن