سیاسی

هدف واحد نیروهای انقلاب جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم حسن روحانی است

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۹:۲۵ هدف واحد نیروهای انقلاب جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم حسن روحانی است

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم روحانی و این تفکر معیوب نیست.

هدف واحد نیروهای انقلاب جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم حسن روحانی است

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب طی گفت‌وگویی ضمن اشاره به آغاز موتور تخریب و عملیات روانی طیف رقیب این شورا تاکید کرد: هیچ اختلافی در جریان نیروهای اختلاف وجود ندارد و لازم است تا نیروهای انقلاب نسبت به دام اختلاف افکنی هشیار باشند.

وی افزود: چند توئیت یا کانال معلوم الحال نباید باعث شود تا ۸سال مدیریت ضعیف و ناکارامد را ازیاد ببریم، برخی تلاش می‌کنند با حاشیه سازی متن را به کناری زده و اصل را به مباحث دم دستی یا سلیقه ای تبدیل کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اخبار کاندیداتوری لاریجانی و برخی یاران دیگر روحانی گفت: هیچ اختلافی میان اضلاع سیاسی نیروهای انقلاب وجود ندارد و ما کماکان یک هدف واحد را دنبال می‌کنیم و آن چیزی جز جلوگیری از روی کار آمدن دولت سوم روحانی و این تفکر معیوب نیست.

رسولی تصریح کرد: هرکسی بخواهد در این پازل جای روحانی تفکرش را ادامه دهد در کنارمردم، درمقابلش محکم خواهیم ایستاد و اجازه نمی‌دهیم بار دیگر با نمایش های سیاسی فضای عمومی مسموم و به اهدافشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید رد تخریب را در خانه لواسان بگیرید، گفت: برخی توان رقابت واقعی ندارند اما در حال روشن کردن موتور تخریب هستند.

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: افراد سرشناس و شناخته شده ای که ماه‌هاست در لواسان تشکیل جلسه می‎دهند و راههای تخریب رییسی را بررسی و نقشه تخریب آماده کرده اند. بدانند اینبار ره به جایی نمی برند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن