اقتصادی

هراز باز شد/لغو یک طرفه شدن محور‌های شمال در پایان هفته

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۴۴ هراز باز شد/لغو یک طرفه شدن محور‌های شمال در پایان هفته

معاون مرکز مدیریت راه‌ها گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با پلیس‌ راه، محدودیت‌های یکطرفه شدن محور‌های شمال در پایان هفته اجرا نمی‌شود.

هراز باز شد/لغو یک طرفه شدن محور‌های شمال در پایان هفته

مژگان جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: محور هراز که تا پیش از این مسدود بود با فعالیت و تلاش راهداران باز شد.

وی ادامه داد: همه محدودیت‌هایی که برای یک طرفه شدن محورهای شمالی قرار بود در پایان هفته اجرا شود، لغو شده است و هیچ محدودیتی در حوزه یک طرفه شدن نداریم.

معاون مرکز مدیریت راه‌ها افزود: البته ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان و موتورسیکلت در جاده های شمال، کماکان پابرجا است.

جلیلیان همچنین در تشریح وضعیت جوی جاده ها بیان کرد: در مناطقی از استان‌های مازندران، گلستان و گیلان تا ظهر فردا بارش ها ادامه دارد و بارش در محورهای شمال همچنان ادامه دارد و پس از آن بارش پراکنده در این محورها و استان ها خواهیم داشت.

به گزارش فارس در راستای کاهش سفرها و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا و به دلیل افزایش سفر به استان های شمالی کشور خصوصاً در پایان هفته، پلیس راه با هماهنگی دستگاه های متولی تصمیم گرفت که محدودیت یک طرفه شدن در محور‌های شمالی اعمال نشود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن