سیاسی

هزینه کرد مالیات دریافتی از شرکت‌های مستقر در تهران باید در استان کارخانه صرف شود

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ – ۰۹:۱۶ هزینه کرد مالیات دریافتی از شرکت‌های مستقر در تهران باید در استان کارخانه صرف شود

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر دو نماینده گفت: دفاتر خیلی از شرکت‌های بزرگ در تهران است و نباید مالیات آن شرکت‌ها در تهران هزینه شود که نتیجه آن افزایش محرومیت استان‌های کم برخوردار است.

هزینه کرد مالیات دریافتی از شرکت‌های مستقر در تهران باید در استان کارخانه صرف شود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 آذر ماه 99) در پاسخ به تذکر دو نماینده مجلس اظهار داشت: دفاتر خیلی از شرکت‌های بزرگ در تهران است و نباید مالیات آن شرکت‌ها در تهران هزینه شود که نتیجه آن افزایش محرومیت استان‌های کم برخوردار است ضمن این که این کار خلاف قانون اساسی است.

وی همچنین افزود: تهران یکسری مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و حاشیه نشینی دارد ولی عوارض دریافتی آن مناطق باید جبران آن مشکلات را کند و نبایستی همه این کارها را از طریق مالیات دنبال کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصرف بنزین روزانه در تهران 12 میلیون لیتر است و عوارض دریافتی در این باره باید در تهران و برای رفع آلودگی هوای آن هزینه شود، نه جای دیگر.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن