اقتصادی

هشدار رئیس سازمان دامپزشکی برای شیوع بیماری های بین انسان و دام بامحدودیت های ایجاد شده شهرداری تهران

يکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۱:۲۱ هشدار رئیس سازمان دامپزشکی برای شیوع بیماری های بین انسان و دام بامحدودیت های ایجاد شده شهرداری تهران

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با ارسال نامه ای سرگشاده به شهردار تهران تاکید کرد:خطر شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام بواسطه محدودیت های ایجاد شده توسط شهرداری های مناطق تهران در این شرایط همه گیری کووید 19 بسیار جدی وخطرناک است و تبعات تمام عواقب آن به عهده شهرداری تهران خواهد بود.

هشدار رئیس سازمان دامپزشکی برای شیوع بیماری های بین انسان و دام بامحدودیت های ایجاد شده شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی کشور، این سازمان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به پیروز حناچی شهردار به پلمب مراکز درمانی دامپزشکی اعتراض کرد و خواستار عدم دخالت شهرداری در برخورد با مراکزی شد که سازمان دامپزشکی مجوز و پروانه فعالیت برای آنها صادر شده است.

صفری همچنین به عواقب این اقدام شهرداری اشاره کرد و درباره شیوع بیماری مشترک انسان و حیوان در تهران در زمان شیوع بیماری کرونا هشدار داد.

بنابراین گزارش از سال گذشته پلمب مراکز درمانی دامپزشکی توسط شهرداری تهران که با اعتراضات دستگاه های مختلف چندی اما در روز 28 مرداد نیز یک مرکز درمانی دیگر در خیابان شیخ بهایی تهران پلمب شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حناچی

شهردار محترم تهران

با سلام
احتراما پیرو مکاتبات پیشین و مذاکرات مفصل و علیرغم دادنامه شماره 990997955701236 مورخ 99/4/16 دیوان عدالت اداری که در مورد مقررات اداری و قوانین فصل الخطاب محسوب می شود شهرداری مناطق مختلف تهران به استناد نامه شماره 48365880 مورخ 99/5/26 معاونت محترم شهرسازی و معماری شهرداری تهران اقدام به پلمپ مراکز درمانی دامپزشکی می نماید. حال آنکه اظهار نظر در مورد مراکز مرتبط با دام و طیور و آبزیان امری تخصصی و به استناد قانونی تاسیس سازمان دامپزشکی کشور در صلاحیت سازمان مذکور می باشد. خواهشمند است در خصوص عدم ایجاد اختلال توسط واحدهای زیرمجموعه شهرداری، در خدمات رسانی مراکز بهداشتی درمانی دامپزشکی دستور اقدام عاجل صادر فرمایند.

زیرا آنچه موجب تهدید بهداشت عمومی می شود محروم نمودن آحاد جامعه از خدمات بهداشتی، پیشگیری و درمانی دامپزشکی برای صدها هزار از گونه های مختلف حیوانی که به صورت آمیخته در محیط زندگی شهروندان زیست می نمایند، همچنین خطر شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام بواسطه محدودیت های ایجاد شده توسط شهرداری های مناطق تهران در این شرایط همه گیری کووید 19 بسیار جدی وخطرناک است و تبعات تمام عواقب آن به عهده شهرداری تهران خواهد بود.

محمد رضا صفری
رئیس سازمان

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن