اجتماعی

هشدار شورای شهر در مورد تجاری‌سازی بخش غربی خیابان ۱۷ ‌شهریور تهران

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۸ هشدار شورای شهر در مورد تجاری‌سازی بخش غربی خیابان ۱۷ ‌شهریور تهران

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن هشدار نسبت به تجاری‌سازی بخش غربی خیابان ۱۷‌ شهریور گفت:این موضوع به معنی محروم کردن شهروندان از فضای توسعه باز شهری است.

هشدار شورای شهر در مورد تجاری‌سازی بخش غربی خیابان ۱۷ ‌شهریور تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره تجاری‌سازی در بخش غربی خیابان ۱۷ شهریور اظهار داشت:‌ زمزمه‌ها و بحث‌هایی وجود دارد که قرار است در بخش غربی خیابان هفده‌ شهریور ساخت و ساز تجاری و مسکونی وسیعی انجام شود در حالی که بافت این محدوده متراکم است.

وی افزود: چرا شهرداری رویکرد توسعه عرصه‌های باز را که پیش از این موفق بوده در بخش غربی خیابان هفده شهریور ادامه نمی‌دهد.با بخش‌های مختلف شهرداری و سازمان نوسازی صحبت کرده‌ام و به نظرم احداث میدان‌گاه در بخش غربی هفده شهریور مناسب است اما ظاهراً تصمیم به سمت ساخت و ساز تجاری و مسکونی است.

اعطا خاطرنشان کرد: اگر در این بخش از تهران ساخت و ساز صورت گیرد فرصت توسعه این محدوده و ایجاد میدان‌گاه پیاده برای شهروندان از دست می‌رود.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ساخت میدان‌گاه امیرکبیر در منطقه 14 شهر تهران و استقبال مردم از این میدان‌گاه گفت:‌ تفاوت این میدان‌گاه با پلازای میدان ولی‌عصر کاملا مشهود است چرا که پس از بهره‌برداری از پلازای ولی‌عصر، رسانه‌ها تصاویری از این پلازا منتشر کردند و نوشتند 100 روز پس از افتتاح ، پلازای ولی‌عصر سوت و کور شده ولی شاهد بوده‌ایم که میدان‌گاه امیرکبیر حتی در روزهای قبل از بهره‌برداری مورد استقبال شهروندان بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن