سیاسی

هشدار هیات نظارت بر انتخابات شوراها درباره انتشار اسامی یا فهرست‌های جعلی تایید صلاحیت

جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۷:۱۳ هشدار هیات نظارت بر انتخابات شوراها درباره انتشار اسامی یا فهرست‌های جعلی تایید صلاحیت

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در شمیرانات درباره انتشار اسامی یا فهرست‌های جعلی تایید صلاحیت نامزدها هشدار داد.

هشدار هیات نظارت بر انتخابات شوراها درباره انتشار اسامی یا فهرست‌های جعلی تایید صلاحیت

حمید مردانیان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با خلاف قانون دانستن تبلیغات زودهنگام و غیر واقعی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار داشت: ضمن رد وجود هرگونه اسم، اسامی یا فهرست تایید شده توسط این هیئت نظارت، صریحا اعلام می‌کنیم متخلفانی که با انتشار اسامی و فهرست‌های جعلی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، بدانند که مستند به قوانین موضوعه مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر این افزود: ارزیابی نامزدها توسط هیئت نظارت، پروسه ای زمانبر و البته محدود بوده که به جهت حفظ و صیانت از حقوق داوطلبین با دقت و حساسیت‌های لازم صورت میگیرد.

مردانیان اظهار داشت: هدف اصلی در فرآیند احراز صلاحیت نامزدها، جلوگیری از ورود و تصدی افراد ناسالم و دقت از عدم حضور افراد ناشایست و وابسته به باندهای قدرت و ثروت و البته با حفظ تعهدات شرعی بر مر قانون بوده که عمده وظیفه هیئت نظارت است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان شمیرانات تصریح کرد: همانگونه که توضیح داده شد، عهد شرعی و قانونی بستیم که کوچکترین اغماضی در مورد افراد مسئله دار صورت نخواهد پذیرفت و با اطمینان به مردم اعلام میکنیم که شیطنت‌ها و کارشکنی‌ها و انتشار مجعولات هیچ خدشه ای در سلامت این فرایند ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن