اجتماعی

هفته ناجا| آغاز به کار «پلیس دوچرخه‌سوار» در منطقه ۷ تهران

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۲۵ هفته ناجا| آغاز به کار «پلیس دوچرخه‌سوار» در منطقه ۷ تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار در منطقه هفت تهران خبر داد.

هفته ناجا| آغاز به کار «پلیس دوچرخه‌سوار» در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمد حسین ‌حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در مراسم افتتاح پلیس دوچرخه سوار در منطقه ۷ اظهار داشت:بحث‌‌ رفتار سازی و فرهنگ سازی یکی از اولویت های پلیس است البته شهر تهران مانند دیگر کلانشهرها دارای مشکلات متعددی است‌‌که مهم ترین آن آلودگی هواست که ترافیک وکرونا هم به آن اضافه شده است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: باید عرصه را بر خودروها تنگ تر کرد تا انسان ها بتوانند در شهر راحت تر زندگی کنند؛ترافیکی که در مناطق مرکزی وجود دارد بیشتر و متراکم تر نسبت به دیگر مناطق است و بدلیل بافت جمعیتی تراکم امکان توسعه کم است.

سردار حمیدی افزود:استفاده از دوچرخه می تواند تردد را سهولت بخشد و ترافیک را کاهش دهد و در خیلی جاها که می گویند به راحتی از موتورسیکلت استفاده می شود می توان از دوچرخه برای تردد راحت تر و پاک تر استفاده کرد.

وی گفت : البته اگر بتوانیم فضایی راحت تر و امن تر برای دوچرخه در نظر بگیریم مردم در محل های زندگی خود براحتی می توانند از دوچرخه استفاده کرده و برای خرید های کم و کوچک با آن تردد کنند.

سردارحمیدی ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ آمادگی دارد در دیگر مناطق و در سطح شهر تهران از این امکان استفاده کرده و پلیس را به حمل و نقل پاک و دوچرخه مجهز کند و البته امنیت تردد دوچرخه سواران برای همه ما بسیار مهم است و امیدواریم که این طرح را بتوانیم گسترش دهیم و حجم خودروها را بتوانیم را با این کار کم تر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن